Quavosh Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Tytuł: Pixel Jumper Beta Gatunek: Platformówka retro Opis: Gra jest mocno inspirowana uniwersum Megamana jeszcze z ery famiconu. Fabuła tak owa w grze nie istnieje jeszcze, jest to na razie grywalna beta z różnymi 25 poziomami o różnym stopniu trudności. Zasady są proste: skaczesz,strzelasz, zabijasz wrogów. Głównym celem jest zebranie na każdej mapie 20 rdzeni tęczowych, które uruchamiają ci teleport do nast. poziomu. Muzyka w grze jest w 100% robiona przeze mnie w Pxtone, wiec gwarantuje jej oryginalność. Gra może być nie lada wyzwaniem. Dla tych co uwielbiają platformowe gry z lat 80-tych może to być dosyć ciekawa pozycja. w grze postać posiada duży stopień interakcji z elementami otoczenia, wiec w różny sposób będzie trzeba sobie radzić z przeszkodami. Życzę miłej zabawy wszystkim testerom :) Download: Pixel Jumper Beta Download Rozmiar pliku: 6,11 MB Autorzy: Programowanie: Piotr Rybarczyk Fabuła: Fabuła dopiero powstanie ;) Grafika: Piotr Rybarczyk (niektóre sprite'y są pożyczone z gier Megaman 1/2/3/5/6/10) Muzyka: Piotr Rybarczyk Screeny: Start Screen Minimapa Screen 1 Screen 2 Screen 3 Wideo: Uwaga Poprawiłem parę rzeczy w wolnej chwili, takie jak pasek energii i życia, czas ładowania pewne bugi które przyuważyłem, więc pewne rzeczy są już lepsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Ogólnie gra się przyjemnie. Jedyne co mi się nie podoba, to strasznie długie ładowania gry i połączony styl graficznie, niektóre obrazki jak dla mnie się różniły od reszty. Na mapie świata mógłbyś napisać, że enter trzeba wcisnąć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quavosh Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Ogólnie gra się przyjemnie. Jedyne co mi się nie podoba, to strasznie długie ładowania gry i połączony styl graficznie, niektóre obrazki jak dla mnie się różniły od reszty. Na mapie świata mógłbyś napisać, że enter trzeba wcisnąć :P Racja ten enter powinienem dać :P. Co do stylu graficznego to możliwe ze tak jest, spróbuje poprawić pewne elementy. A możesz powiedzieć które elementy głownie się graficznie różnią? I czy projekt ma jakiś potencjał. Czasy ładowania myśle,że moge spokojnie skrócić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Fajna gierka może z tego powstać nawet, tak na chwilę ;) I powinieneś też wyjaśnić, że jest pasek(czasem mało widoczny) od pocisków i że zbierając się go ładuje. Trudno mi napisać co nie pasuje, zależy w jakim stylu chcesz mieć całość :D Tak szczerze, to ja nawet nie mam pojęcia jak Ty zrobiłeś ten czas ładowania, bo w gmie w chwilę się przeskakuje z roomu do roomu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quavosh Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Fajna gierka może z tego powstać nawet, tak na chwilę ;) I powinieneś też wyjaśnić, że jest pasek(czasem mało widoczny) od pocisków i że zbierając się go ładuje. Trudno mi napisać co nie pasuje, zależy w jakim stylu chcesz mieć całość :D Tak szczerze, to ja nawet nie mam pojęcia jak Ty zrobiłeś ten czas ładowania, bo w gmie w chwilę się przeskakuje z roomu do roomu :P Ten pasek to już od dawna miałem zmienić tylko pomysłu brak. A co do stylu, to tak jakby Megaman tylko że z efektami i w nowocześniejszym wydaniu :). W dzieciństwie byłem fanem tej gry więc temu pomysł na tę grę tak swoją droga i btw jest to moją pierwsza gra, szczególnie po niezdecydowaniu graficznym widać XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quavosh Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Chce tylko przypomnieć,że gra nie jest martwa i dalej się zmienia i ulepsza. Ostatnio były 3 najnowsze patche poprawiające płynność gry, grafike i grywalność. Zapraszam do testowania ;) PS. Na moim kanale na you tube bedą dodawane soundtracki z mojej gry, dla miłośników starego dobrego chiptune'u zapraszam na kanał ;) https://www.youtube.com/channel/UC3OJeyRbRBZualdXNPOEZgA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 13 Stycznia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zagrałem w pierwsze cztery poziomy i muszę przyznać, że jak na razie gra wcale mi się nie spodobała. Przede wszystkim grafika jest do wymiany. Poszczególne elementy zupełnie nie pasują do siebie, wyglądają jak każdy z innej bajki: gigantyczne piksele sąsiadują z maleńkimi pikselkami. Potrzebny jest też bardziej zróżnicowany tileset (ten pomarańczowy blok z żółtym "lukrem" na górze wyglądałby dobrze jako podłoga pod stopami gracza, ty zaś ustawiasz z niego całe kolumny, co wygląda paskudnie). Poza tym gra szczerze mówiąc znudziła mnie. Może byłaby bardziej interesująca dla wielkiego wielbiciela platformówek, ale jak dla mnie nie ma tu nic ciekawego; ot, to samo, co widzieliśmy w tysiącu innych gier platformowych. Zwłaszcza, że wszystko dzieje się irytująco powoli, główny bohater rusza się dość ślamazarnie, a ciułanie rozsianych po całym poziomie dwudziestu znajdziek bez żadnych większych wyzwań nie jest zbyt ciekawym zajęciem. Gra byłaby pewnie bardziej wciągająca, gdyby była trudniejsza, szybsza i miała ładną grafikę. Chociaż zaznaczam, wymiękłem po czterech poziomach, więc może dalej zaczynają się ciekawsze rzeczy - ale początek zupełnie mnie zniechęcił. Ale plus za fajną muzyczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 :thumbsup: Długo pracowałeś nad tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Gra ogólnie jest Super :D Tylko zrób jakąś dobrą grafikę dla bohatera i przeciwnika :mellow: np: W stylu rycerzy z Castle Crashers, potworom (kościatrupom) tylko dorób ciało :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Gra ogólnie jest Super :D Tylko zrób jakąś dobrą grafikę dla bohatera i przeciwnika :mellow: np: W stylu rycerzy z Castle Crashers, potworom (kościatrupom) tylko dorób ciało :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 13 Stycznia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 bardzo spodobała mi się Twoja gra ;) poprawiłbym tylko grafikę bohatera i przeciwnika. osobiście poszedłbym w stronę stylu z Castle Crashers (a potworom dorobił ciało :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Ogólnie to super gra.Tylko brakuje mi grafiki dla przeciwnika i bohatera.Dobrym pomysłem może być wzorowanie się na Casle Crashers ps.kościatrupy nie mają ciała-lepiej im dorób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się