Skocz do zawartości

Pixel Jumper


Quavosh

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Pixel Jumper Beta

 

Gatunek: Platformówka retro

 

Opis: Gra jest mocno inspirowana uniwersum Megamana jeszcze z ery famiconu. Fabuła tak owa w grze nie istnieje jeszcze, jest to na razie grywalna beta z różnymi 25 poziomami o różnym stopniu trudności. Zasady są proste: skaczesz,strzelasz, zabijasz wrogów. Głównym celem jest zebranie na każdej mapie 20 rdzeni tęczowych, które uruchamiają ci teleport do nast. poziomu. Muzyka w grze jest w 100% robiona przeze mnie w Pxtone, wiec gwarantuje jej oryginalność. Gra może być nie lada wyzwaniem. Dla tych co uwielbiają platformowe gry z lat 80-tych może to być dosyć ciekawa pozycja. w grze postać posiada duży stopień interakcji z elementami otoczenia, wiec w różny sposób będzie trzeba sobie radzić z przeszkodami. Życzę miłej zabawy wszystkim testerom :)

Download: Pixel Jumper Beta Download

Rozmiar pliku: 6,11 MB

 

Autorzy:

Programowanie: Piotr Rybarczyk

Fabuła: Fabuła dopiero powstanie ;)

Grafika: Piotr Rybarczyk (niektóre sprite'y są pożyczone z gier Megaman 1/2/3/5/6/10)

Muzyka: Piotr Rybarczyk

Screeny:

Start Screen

Minimapa

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Wideo:

Uwaga

Poprawiłem parę rzeczy w wolnej chwili, takie jak pasek energii i życia, czas ładowania pewne bugi które przyuważyłem, więc pewne rzeczy są już lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie gra się przyjemnie.

Jedyne co mi się nie podoba, to strasznie długie ładowania gry i połączony styl graficznie, niektóre obrazki jak dla mnie się różniły od reszty.

Na mapie świata mógłbyś napisać, że enter trzeba wcisnąć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie gra się przyjemnie.

Jedyne co mi się nie podoba, to strasznie długie ładowania gry i połączony styl graficznie, niektóre obrazki jak dla mnie się różniły od reszty.

Na mapie świata mógłbyś napisać, że enter trzeba wcisnąć :P

Racja ten enter powinienem dać :P. Co do stylu graficznego to możliwe ze tak jest, spróbuje poprawić pewne elementy. A możesz powiedzieć które elementy głownie się graficznie różnią? I czy projekt ma jakiś potencjał. Czasy ładowania myśle,że moge spokojnie skrócić ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna gierka może z tego powstać nawet, tak na chwilę ;)

I powinieneś też wyjaśnić, że jest pasek(czasem mało widoczny) od pocisków i że zbierając się go ładuje.

Trudno mi napisać co nie pasuje, zależy w jakim stylu chcesz mieć całość :D

Tak szczerze, to ja nawet nie mam pojęcia jak Ty zrobiłeś ten czas ładowania, bo w gmie w chwilę się przeskakuje z roomu do roomu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna gierka może z tego powstać nawet, tak na chwilę ;)

I powinieneś też wyjaśnić, że jest pasek(czasem mało widoczny) od pocisków i że zbierając się go ładuje.

Trudno mi napisać co nie pasuje, zależy w jakim stylu chcesz mieć całość :D

Tak szczerze, to ja nawet nie mam pojęcia jak Ty zrobiłeś ten czas ładowania, bo w gmie w chwilę się przeskakuje z roomu do roomu :P

Ten pasek to już od dawna miałem zmienić tylko pomysłu brak. A co do stylu, to tak jakby Megaman tylko że z efektami i w nowocześniejszym wydaniu :). W dzieciństwie byłem fanem tej gry więc temu pomysł na tę grę tak swoją droga i btw jest to moją pierwsza gra, szczególnie po niezdecydowaniu graficznym widać XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chce tylko przypomnieć,że gra nie jest martwa i dalej się zmienia i ulepsza. Ostatnio były 3 najnowsze patche poprawiające płynność gry, grafike i grywalność. Zapraszam do testowania ;)

PS. Na moim kanale na you tube bedą dodawane soundtracki z mojej gry, dla miłośników starego dobrego chiptune'u zapraszam na kanał ;)

 

https://www.youtube.com/channel/UC3OJeyRbRBZualdXNPOEZgA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Filar Społeczności

Zagrałem w pierwsze cztery poziomy i muszę przyznać, że jak na razie gra wcale mi się nie spodobała.

 

Przede wszystkim grafika jest do wymiany. Poszczególne elementy zupełnie nie pasują do siebie, wyglądają jak każdy z innej bajki: gigantyczne piksele sąsiadują z maleńkimi pikselkami. Potrzebny jest też bardziej zróżnicowany tileset (ten pomarańczowy blok z żółtym "lukrem" na górze wyglądałby dobrze jako podłoga pod stopami gracza, ty zaś ustawiasz z niego całe kolumny, co wygląda paskudnie).

Poza tym gra szczerze mówiąc znudziła mnie. Może byłaby bardziej interesująca dla wielkiego wielbiciela platformówek, ale jak dla mnie nie ma tu nic ciekawego; ot, to samo, co widzieliśmy w tysiącu innych gier platformowych. Zwłaszcza, że wszystko dzieje się irytująco powoli, główny bohater rusza się dość ślamazarnie, a ciułanie rozsianych po całym poziomie dwudziestu znajdziek bez żadnych większych wyzwań nie jest zbyt ciekawym zajęciem. Gra byłaby pewnie bardziej wciągająca, gdyby była trudniejsza, szybsza i miała ładną grafikę. Chociaż zaznaczam, wymiękłem po czterech poziomach, więc może dalej zaczynają się ciekawsze rzeczy - ale początek zupełnie mnie zniechęcił.

 

Ale plus za fajną muzyczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra ogólnie jest Super :D

Tylko zrób jakąś dobrą grafikę dla bohatera i przeciwnika :mellow:

np: W stylu rycerzy z Castle Crashers, potworom (kościatrupom) tylko dorób ciało :twisted:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...