baca Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Engine2D Jest to silnik napisany w javie na androida. Na jego podstawie obecnie piszę 5 gier, jedna z nich jest dostępna do pobrania temat. engine2d.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udało mi się przeportować ten silnik do 3D. Po wydaniu pierwszej gry zamieszczę go tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Nieźle, na pewno wypróbuje. Ps:A jest wydajny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ocenisz na gotowej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Czy jest napisany całkowicie zgodnie z zasadami programowania zorientowanego obiektowo w Javie? Tzn. czy każdy moduł to odrębna klasa i czy klasy są chronione, tzn. nie da się bezpośrednio odczytać wartości pól składowych? Powiem Ci, że fajnie, że stworzyłeś silnik. Ale nie widzę większej dokumentacji, wyjaśnienia, dlaczego mam z niego korzystać i tak dalej ;) . A przydałoby się, oj, przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Dokumentacja jest w kodzie po Polsku!. Nie będę opisywał każdego kroku jak stworzyć na nim gry. Jest dostatecznie prosto napisany i w miarę możliwości składnia podoba do gm, przez co nie powinno być większych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Powiedz jeszcze w jakim środowisku to stworzyłeś, bo z chęcią bym sobie przetestował, ale najnowsze Eclipse wywala błędy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 najnowsze eclipse, jakie błędy? e: prawdopodobnie źle zaimportowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Wszystko już działa ;) . Zauważyłem dużą inspirację Game Makerem :D . Od strony teoretycznej: Wszystko jest ładnie zrobione, o wydajność nie ma co się martwić, bo metody konkretnych klas nie mają żadnych udziwnień, po prostu robią co mają robić w najlepszy możliwy sposób. Co wydaje mi się bez sensu? Metoda init() w klasie Sprite. Po co ona? Po pierwsze, od tego jest konstruktor. Po drugie, nie musisz nawet deklarować konstruktora, ponieważ gdy go nie ma, java tworzy go automatycznie i daje wszystkim zmiennych wartość 0 lub "". Kolejna sprawa to pola zadeklarowane jako publiczne. W javie tak się po prostu nie robi. Zwłaszcza, że tworzysz metodę getWidth(), a z drugiej strony piszesz "public width;". Poza tym wszystko chyba ok :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się