Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest napisany całkowicie zgodnie z zasadami programowania zorientowanego obiektowo w Javie? Tzn. czy każdy moduł to odrębna klasa i czy klasy są chronione, tzn. nie da się bezpośrednio odczytać wartości pól składowych?

 

Powiem Ci, że fajnie, że stworzyłeś silnik. Ale nie widzę większej dokumentacji, wyjaśnienia, dlaczego mam z niego korzystać i tak dalej ;) . A przydałoby się, oj, przydało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już działa ;) .

 

Zauważyłem dużą inspirację Game Makerem :D . Od strony teoretycznej: Wszystko jest ładnie zrobione, o wydajność nie ma co się martwić, bo metody konkretnych klas nie mają żadnych udziwnień, po prostu robią co mają robić w najlepszy możliwy sposób.

 

Co wydaje mi się bez sensu? Metoda init() w klasie Sprite. Po co ona? Po pierwsze, od tego jest konstruktor. Po drugie, nie musisz nawet deklarować konstruktora, ponieważ gdy go nie ma, java tworzy go automatycznie i daje wszystkim zmiennych wartość 0 lub "". Kolejna sprawa to pola zadeklarowane jako publiczne. W javie tak się po prostu nie robi. Zwłaszcza, że tworzysz metodę getWidth(), a z drugiej strony piszesz "public width;". Poza tym wszystko chyba ok :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...