Skocz do zawartości

Atak miczem


Kosmitak

Rekomendowane odpowiedzi

Ruch miecza oznacza u ciebie jego obrót?

W sensie, że on się obraca w stronę myszy?

W takim razie w stepie zapisujesz sobie do zmiennej angle aktualny kąt.

angle=image_angle;

 

I jeśli aktualne image_angle jest różne od kąta z poprzedniego stepa znaczy ze się poruszył

if(image_angle!=angle)

ZADAJ_OBRAŻENIA

 

Tylko w Create stwórz zmienną angle

 

I musisz uważać bo najpierw musi sprawdzać czy się poruszył a dopiero potem aktualizować angle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Jak nacisniesz przycisk odpowiedzialny za atak, stwórz nowy obiekt (kółko o promieniu takim jak długość miecza) i w create daj mu alarm[0]=1; a tam instance_destroy(); w przcwinikach daj kolizję z tym obiektem i wtedy odejmowanie energii danemu przeciwnikowi, oraz niszczenie tego obiektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...