Skocz do zawartości

klawiatura w GML


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Dzieki za tak szybką odpowiedź: Marek.S, baca

Piszę dopiero teraz, gdyż próbowałem samodzielnie rozgryźć coś jeszcze.

Jednakże prosiłbym jeszcze o jedno:

 

czytałem dokumentacje gm'a aczkolwiek...

jak stosuję:

 

if keyboard_check_pressed(ord('A'))

{

sound_play()

}

to dźwięk odgrywany jest jak się klawisz wciska (chyba że coś pomieszałem teraz). W każdym razie jest ok. ilośc wciśnięć = ilość odegrań.

i robiłem to w step <działało :D>

 

a gdy już próbuję tak jak powiedzieliście: chr(wartość) / keyboard_check (wartość)

...

to niestety cały czas od nowa się odgrywa. (jakby dźwięk był loop)

dla jaj sprobowałem w create i niestety kiszka - odgrywa się raz na starcie i cisza.

Czy mógłbym jeszcze raz liczyć na pomoc? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję (baca , Marek.S)

 

a 32 - spacja - to dlatego mi wariowało gdyż spacja miała inną akcję przypisaną też na zasadzie pressed.

 

Wcześniej odgrywało dźwięk aż do wcisnięcia i przytrzymania czegokolwiek (klawisza)

Jeszcze raz dziękuję, pozdrawiam i życzę miłego dnia.

 

 

p.s. nawet na około z nerwów próbowałem - mapując klawisze ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...