Skocz do zawartości

Rekrutacja Intinte Foundation :P


Fervi_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Ogólnie chyba wszyscy na tym forum lubują się w grach, nie dziwota, skoro Game Maker służy właśnie do tego

 

Do rzeczy :P

 

Chodzi mi o stworzenie takiego Teamu zebranego z osób lubiących gry (Open Source) - część takich gier zostało zaczętych, ale nigdy nie zostały ukończone w pełni;

 

Przykładowo Freecraft (następcą jest Aleona's Tales) ma dziury w grafice (powiedzmy, że nie ma ich za wiele, ale są)

 

FreeGish ma dość mało map (odpowiednik Gisha :P), już zaczynasz sie rozgrzewać, a potem zła rzeczywistość ściąga cię w dół

 

Chciałbym zrobić grupę mobilizacyjną, która składałaby się z mapperów, grafików, muzyków, programistów (w różnych językach) i co jakiś czas byśmy się mobilizowali (np. GG lub GMClan), porozdzielałbym zadania jako takie, wyjaśnił i byśmy poprawili gry - by inni mogli sobie w spokoju pograć :)

 

W teorii możemy też tworzyć własne gry, ale lepiej nie, głównie dlatego, że nie byłbym dobrym kordynatorem zadań + wymaga to dużego nakładu pracy.

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem, podstawą tej grupy jest ulepszanie istniejących gier, a nie tworzenie następnych.

 

Przykładowo wysyłam tobie "FreeGish" - fajna gra, pograj

Ty pobierasz, masz w ogóle 50 leveli zrobionych, grasz, grasz i jest fajnie

I 45 leveli zrobili GMClanowicze

 

To oczywiście (dość głupi) przykład, ale chodzi o to, by obecne gry poprawić, a nie tworzyć nowe, bo syf się tworzy

 

A co do GM: Studio, zawsze masz Enigma-dev :P

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, czy ktoś czyta? :(

 

Chodzi o to, że ustalamy razem

Podoba nam się projekt FreeGish

 

Więc parę osób się deklaruje na pomoc temu projektowi

Robimy z 5 map (tyle jest w grze, co jest smutne) np. 35

 

A później ktoś sobie zainstaluje FreeGisha i będzie miał 35 map i rozrywka mu się wydłuży

 

Fervi

 

PS. Jak robię akcję z enigmą, to możecie wysyłać pliki i zobaczyć jak się sprawuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A freecraft nie został czasem udupiony przez blizzarda?

 

Raczej nie, bo to nie projekt Blizzarda

Niemniej o ile sam Freecraft faktycznie nie istnieje już, o tyle ktoś używając silnika "Stratagus" zrobił Aloena's Tales (klon?), na pewno bazuje na grafice z Freecrafta

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nie zrozumiałeś mnie. Jak dobrze kojarzę, to Blizzard udupił ten projekt w sensie odezwał się do jego twórcy i "poprosił" o zaprzestanie prac nad nim... ;)

 

update:

http://everything2.com/title/FreeCraft

 

A jednak dobrze pamiętam. Mogłeś tego nie wiedzieć, ponieważ było to prawie 11 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałeś mnie. Jak dobrze kojarzę, to Blizzard udupił ten projekt w sensie odezwał się do jego twórcy i "poprosił" o zaprzestanie prac nad nim... ;)

 

Być może, nie twierdzę, że nie

Ale teraz (po można powiedzieć 10 latach :D) projekt przeszedł w inne ręce (powiedzmy). Tylko ma dziury w grafice (że zamiast grafiki jest tylko wskazówka co to jest)

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ja Polanie 1 też bym odnowił. Pamiętam jak się mapy w notatniku do nich robiło. Parę rzeczy by wymagało poprawki np toporne castowanie czarodziejami. Tylko czy jest gdzieś kod źródłowy tej gry?

 

To po Polsku?

Silnik Warcraft 1, Warcraft 2 i Starcraft został zreimplementowany przez kogoś tam i się nazywa Stratagus

 

@Van_ANtY

Ale ja nie chcę mnożyć gier jak królików - chcę poprawić obecne

 

@Ranmus

Dzięki - za młody jestem, by pamiętać :D

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu ustalimy co zrobimy

 

Na początek bym widział FreeGish'a, tam jest edytor wbudowany do map, gra jako taka działa dobrze. Tylko trzeba natłuc mapek trochę, ale to (w zasadzie) przyszłość :P [liczę, że niedaleka]

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś ja mogę programować. Znam się dobrze na CSS/HTML, a wszystkie języki są do nich podobne wiec pójdzie łatwo i szybko nam! Mapperem niestety nie jestem, może ktoś inny jest.

Jak coś mój wujek ma firme i może nam załatwić VATy przy wydaniu gier!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...