Skocz do zawartości
Chuckek

path_start i wczytanie nazwy patha ze zmiennej

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, totalna głupotka ale siedzę nad tym już zdecydowanie za długo i dalej nie wiem co jest nie tak :/

 

GML
{

var a;

a=round(random(1));

 

pathname="p_1_" + string(a);

path_start(pathname,3,0,1)

}

 

Kod w Create. Nazwy dwóch pathów to p_1_0 i p_1_1. Jak wpiszę w path_start po prostu nazwę to działa, sama nazwa w pathname też sie dobrze zapisuje, więc nie wiem czemu całość nie chodzi :\

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pathname musi być liczbą, tak samo jak inne nazwy zasobów.

Zobacz sobie co wyświetla show_message(string(p_1_0)) i będziesz wiedział, że p_1_0 to tylko zmienna, do której przypisano liczbę będącą referencją na dany zasób.

Dla przykładu jak tworzysz nowy zasób i nazywa się path45, to jego id to własnie 45, zatem path45 == 45, ale path45 != 'path45';

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dzięki wielkie, teraz już ogarniam o co z tym chodzi :P Znalazłem rozwiązanie z execute_string i wszystko działa tak jak chciałem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×