Skocz do zawartości
lvla2y

Falling Stone

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Falling Stone

 

Gatunek: Mini-gra

 

Opis: Gra polega do dojścia do zielonej strzałki,to nie będzie takie proste utrudniać to zadanie nam będą spadające kamienie , które będziemy musieli omijać.

 

 

 

Autorzy:

 

Programowanie: lvla2y

Fabuła: lvla2y

Grafika: lvla2y + gamemaker

Muzyka: lvla2y

 

Screeny:

 

http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/jp8254_menu.JPG - menu

http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/lu9718_gra.JPG - gra

 

Temat do zamknięcia .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

serio masz 18 lat?

 

Nie wstawiamy facepalmów.

Platyna

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

funnyfact: screeny mnie nie zachęciły

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

o tak, ten jest wyjątkowo zachęcający!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem i moje uwagi:

1. Wyniki jakoś nie działają. Wydaje mi się, że nie zerujesz punktów po porażce. Za każdym razem mam coraz więcej punktów niż poprzednio, nie zależnie czy umrę wcześniej czy poźniej.

2. Te kamienie potrafią nawet pojawić się na tobie, co trochę przeszkadza w rozgrywce. Powinieneś, według mnie, zrobić coś takiego, żeby kamienie nie spadały od razu jak się pojawią. Mogą np przez jakaś sekundę nie poruszać się (ewentualnie mrugać) i dopiero potem spadać. Byłyby większe szanse, żeby je omijać. Bo tak, to czysta loteria.

3. To skakanie bardziej przeszkadza niż pomaga. Może warto zastąpić to, jakimś super skillem, który będzie rozwalał spadające kamyki.

 

To by było na tyle.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

FAIL!

gra mi sie nie podoba totalnie niestety.

1+/6 za generowanie kamieni i za awesome kod: x=mouse_x :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

[Komputery] coraz częściej służą również do zabawy. Dostarczają realistycznych przeżyć w trakcie gry. Przybieramy wtedy postać filmowego bohatera, np.: Indiana Jones'a, czy Króla Lwa. Obecnie gra komputerowa to film, którego scenariusz zmienia człowiek siedzący przed monitorem. Fascynujący wydaje się świat wirtualnej rzeczywistości (tzn. wymyślonej i zbudowanej w pamięci komputera) i nic dziwnego, że wiele osób wpada w pułapkę grając godzinami w różne gry. Tracą oni kontakt ze światem rzeczywistym. Żyją w swoim własnym świecie - "zamieszkują" grę czy symulator.

(Tadeusz Kifner, Komputer w przedsiębiorstwie. Pisownia oryginalna)

 

- Na początku zachwyca mnie nieobrzydliwe menu, w którym klikam "pomoc". Na ekranie pomocy straszy mnie brak polskich liter i interpunkcji. Dowiaduję się też zadziwiającej rzeczy:

w lewo 
w prawo
do gory              -> STRZALKI
na dol

Ciekawe, ile jest jeszcze sposobów na podanie informacji "chodzisz strzałkami". Zastanawiam się też, do czego służy opcja "na dół", skoro w grze nie da się kucać ani nic w tym stylu.

Po kliknięciu w "wyniki" widać zaś rozpikselowany obrazek. Tam ciemnozielone imiona skutecznie opierają się próbom rozczytania na takim tle.

Plus za to, że muzyczka w menu spodobała się mojemu 3-letniemu bratu. Jak on klaskał, jak tańczył!

- Zaczyna się właściwa gra. Na początku widać, jak naszemu dzielnemu, kwadratowemu gierojowi spada na głowę horda kamieni. W chwili trafienia atakuje nas tablica najlepszych wyników, po czym obraz na chwilę się spłaszcza, gdy gra zmienia rozmiar ekranu, wracając do menu. Pojawiające się kamienie należy omijać, by dzielnie dodreptać po domyślnej GM-owej podłodze do cokolwiek nierównej na brzegach strzałki.

- Omijanie kamieni przez rudowłosego pustaka jest dość problematyczne, gdyż wspomniane wytwory mineralne uwielbiają się znienacka materializować w dowolnie niskim punkcie ekranu. Bywa, że kamień pojawia się w naszym bohaterze.

- Grę można zapisać klawiszem F5. Po wciśnięciu F6 gra udaje, że zapis został wczytany, co nie jest zgodne z prawdą.

- Ekran przesuwa się dopiero wtedy, gdy bohater jest przy samej jego krawędzi, co skutecznie uniemożliwia nam orientację i przeżycie.

- Pustak może wyjść w lewo poza krawędź ekranu, co kończy się albo niezrozumiałym restartem poziomu, albo utknięciem. Może także przeskoczyć nad strzałką poza prawą krawędź ekranu.

 

Podsumowując: gra kompletnie niegrywalna, nie działa wczytywanie, kamienie czasem są nie do uniknięcia, nie da się przejść 2. poziomu. 0/5.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jedna z lepszych twoich recenzji :D

to mnie zabiło:

"Jak on klaskał, jak tańczył!"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Grę można zapisać klawiszem F5. Po wciśnięciu F6 gra udaje, że zapis został wczytany, co nie jest zgodne z prawdą.

 

<zacieszam> :thumbsup:

 

Rób więcej takich szitów, bo lubię sobie poczytać Korodzika.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fatalnie się to prezentuje. Na screenach nie widać nic sensownego oprócz wielkiego shitu. Moja rada: Poucz się gml'a przynajmniej

z miesiąc wtedy zrób jakąś grę i dopiero wstaw w dema ok? Bo jak narazie zaśmiecasz tylko nasze forum :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×