Skocz do zawartości
XxMichałxX

"Co jakiś czas"

Rekomendowane odpowiedzi

A jak chcesz czas ustalić jako sekundy to: room_speed*ilosc_sekund np.: room_speed*5 (czytaj 5 sek)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie, dajesz w create obiektu:

alarm[0] = room_speed*ilosc_sekund;

 

Robisz w tym samym obiekcie event alarm0 i w nim dajesz:

player.hp+=1;
alarm[0] = room_speed*ilosc_sekund; // (zeby znowu powtorzylo akcje w alarmie za ilosc_sekund)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wywołujesz alarm przez alarm[ 0 ] = 30 //jedna sekunda

potem dodajesz event alarm0 i kod z niego zostanie wykonany po tej jednej sekundzie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×