Skocz do zawartości
warcrawt

Podrobiony model 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Mam np. 36 obrazków. Każdy przedstawia z każdej strony mój model. Chcem zrobić by mój model w grze obracał się tak że zmieniają się te obrazki. Np. jeśli używam d3d_draw_wall(...) to żeby np. texture mam ze sprite'a i on ma animacje obrotu modelu (obrazki) i jeśli chero jest z przodu jakiegoś obj to ten obji ma obrazek z przodu, jak z boku to z boku itp. Nie wiem jak to inaczej ująć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

w step modela

GML
angle=point_direction(x,y,herp.x,hero.y)

image_index=angle*<tu wpisujesz ile masz subimagów, w twoim przypadku 36>/360;

w draw modela

GML
d3d_transform_set_identity();

d3d_transform_add_rotation_x(90);

d3d_transform_add_rotation_z(point_direction(x,y,hero.x,hero.y)+90);

d3d_transform_add_translation(x,y,z+64)

draw_sprite_ext(<sprite tego modela>,image_index,0,0,1,1,0,c_white,1);

d3d_transform_set_identity();

chyba to XD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Coś mi nie działa. Może jakiś przykład ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Miałem go kiedyś ale wywaliłem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×