-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
5
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Odpowiedzi opublikowane przez Buziol
-
-
W dniu 28.09.2023 o 20:08, gnysek napisał(a):
Na co? Na tik taka? Z ciekawości, lepsze są tam zasięgi niż na YT?
Bardzo fajny projekt. Może kupię do testu. Jaką cenę przewidujesz?
Co do Tiktoka - w dziesiejszych czasach jak chcesz istnieć to YT, Tiktok to obowiązkowa pozycja.BTW dodam od siebie pogadaj z jakimiś młodymi Youtuberami playerami - darmowa wersja/demo co tam chcesz - bedziesz miał darmową reklamę.
pozdro,
Michał
-
7 godzin temu, I am vader napisał:
WIem, że to nie w temacie, ale nie masz pojęcia ile godzin przegrałem w Twojego mario nawet nie wiedząc, że jesteś Polakiem(tym bardziej mieszkającym o rzut beretem) albo, że robiłeś w game makerze. (nigdy nie udało mi się go ukończyć mario forever, ale byłem blisko). To było już ładnych parę lat temu... Więc ten, dzięki za ten skrawek moich nastoletnich lat.
Miło jest mi to słyszeć, cieszę się, że mogłem się przyczynić swoją Twórczością do kawałka czyjegoś fajnego okresu życia Cała przyjemność po mojej stronie.
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego
-
Tytuł: BOD BLOB 2 (2004r)
(zgodnie z obietnicą, że wrzucę stare abandoned projects z 2003-2006, kolejne wkrótce)
Gatunek: Logic Game / Block Game
Opis: Kolejny projekt z odmętów czeluści dawnej historii tworzenia gier, gra jest praktycznie skończona - brakuje tylko Title Screen'a a leveli jest aż 120 wszystkie grywalne. Więc postanowiłem ten zapomniany projekt wrzucić do działu z ukończonymi produkcjami. Skaczemy po planszy po blokach. Naszym zadaniem jest albo zdobycie porozsiewanych na planszy diamentów albo zniszczenie wszystkich bloków. Co ciekawe projekt był praktycznie skończony, nie wiem dlaczego nigdy nie znalazłem kilku godzin, żeby zrobić TITLE SCREEN (już pomijam intro/outro).
GRA JEST W JĘZYKU POLSKIM. (częściowo przetłumaczone na ENG)
Download: https://drive.google.com/open?id=0Bz76oYBcuDHtcmE5blBDek80X2s
Rozmiar pliku: 30 Mb
Autorzy:
Programowanie:Michał (Softendo / Buziol)Fabuła:Patrz: opis.Grafika:Michał (Softendo / Buziol) GdaniecMuzyka:Internet/Public Domain -
2 godziny temu, gnysek napisał:
Powiedz, w czym tworzyłeś grafiki do swoich gier? One zawsze odstawały ligę wyżej od średniej gmclanowej
Dzięki za miłe słowa.
Player, przeciwnicy, bonusy itp - Real Draw + jakiś prosty program do grafiki 3d (niestety nie powiem Ci jaki bo to było 13 lat temu), żeby wykonać animacje bonusów, tło jest z google - moje tło z 2004 nie wyglądało przekonywująco.
Pod linlkiem: https://softendo.deviantart.com/gallery ,są moje projekty w Real Draw.
-
Tytuł: STARGRADE 2
(zgodnie z obietnicą, że wrzucę stare abandoned projects z 2003-2006, kolejne wkrótce)
Gatunek: Shootem Up (Asteroids)
Opis: Shooter - strzelamy do wszystkiego co popadnie. Zamysł gry powstał już w 2002 roku, ale dopiero prace podjąlem bodajże w Game Makerze 5.1 kupionym grupowo przez Ranma Mana dla forumowiczów w 2004r (bodajże tak było, Ranma?) i wtedy zacząłem pracę nad grą która miała z grubsza przypominać grę Super Stardust z Amiga 1200 (AGA). Niestety nie znalazłem nigdy czasu na dokończenie tego projektu, tydzień temu przed "odkopałem" plik GM, przekonwertowałem na GM 8.1 bo nie chciało mi się do GM Studio - za dużo roboty, dodałem trochę grafik itp, i zrobiłem na szybko tryb survival - w pełnej wersji gry miała być pełna kampania z mapami do wyboru i misjami. Gra posiada jeden dziwny BUG - którego nie umiem naprawić - problem z tym że czasami występuje tak zwany FRAME SKIP i statek się teleportuje po ekranie razem z resztą obiektów - lub sam statek, jakby jakaś pętla graficzna działała przez chwilę w tle - błędu niestety nie naprawiłem póki co. Życzę miłej gry i pozdrawiam wszystkich klubowiczów i graczy!!!
Download: https://drive.google.com/open?id=0Bz76oYBcuDHtckZJT3FKWUJxM28
Rozmiar pliku: 41 Mb
Autorzy:
Programowanie:Michał (Softendo / Buziol)Fabuła:Patrz: opis.Grafika:Michał (Softendo / Buziol) GdaniecMuzyka:Internet/Public DomainScreeny: uploaduję.... zaraz będą
-
Łoj tam mi też jest miło, fajnie widzieć, że coś (a nawet więcej) pozostało po dawnych czasach.
Tak przy okazji ja prawie co roku jestem na Retro Compie w Gdańsku na politechnice. Może to jest dobra propozycja? Nie wiem.
Może przy okazji się ktoś będzie chciał pojawić.
http://retrokomp.org/?page_id=1610&lang=pl_PL
(jak nie ten temat - mogę utworzyć nowy we właściwym dla niego miejscu)
-
-
Dnia 26.08.2017 o 10:07, Ranmus napisał:
Ale władowanie w ankietę Szczecina, bo tam mieszkam ja, bez jakiejkolwiek konsultacji ze mną i uprzedzenia o tym, było conajmniej nietaktowne, bo reszta sobie może pomyśleć, że to ja zaproponowałem. A ja ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu i ciężko mi w ogóle myśleć o takich tematach, a tu nagle poczułem się do czegoś zobligowany..
A może ja też bym wpadł...
Gratulacje rocznicy! - jakoś tak przelatywałem bokiem i wpadłem odwiedzić dawne "śmieci". Dobrze, że login jeszcze działa.
Pozdro!
-
żeby tak słodko nie było to trochę ponarzekam (...)oślepnąć można od tych efektów
Spoko wszystko biorę pod uwagę, czym więcej uwag tym lepiej przy finalnej wersji.
Pozdrawiam,
Michał
-
Narazie jestem na studiach, muszę jakoś zabrać się narazie za zarobki i naukę ;) z flashową grą mi nie wyszło, contre będę kontynuował ale za jakiś czas.
W grze pociski są lepiej widoczne niż na filmiku, ale zobaczymy.
wiem, ale nie myślałeś żeby zrobić tak samo wyraźne pociski jak w oryginalnej Contrze? Bo większość rzeczy zachowałeś idealnie (układ etapu, szybkość gry, zachowanie przeciwników, rozmieszczenie dział itp), a o pociskach tak jakbyś zapomniał albo nie zwróciłeś na to uwagi bo po prostu tak Ci pod pasowało ;) jeżeli chcesz zachować oryginalność względem pierwowzoru to bardziej arcadowe bullety proponuje ;)
Ale ogólnie całość jest spójna no i sporo roboty przed Tobą ;)
-
Nie ułatwiaj. Jest teraz w sam raz. MF było po prostu za łatwe :P
:)
Na pewno za jakiś czas dodam trochę etapów i poprawek, więc grę też urozmaicę odrobinę. Dodatkowo jak znajdę więcej czas na projekt to przygotuje bossów, tak żeby każdy się różnił na każdej mapie ;)
-
cześć,
sam z zaciekawieniem rzuciłem oko na ten projekt, sam chciałem reaktywować remake gry Contra na PC, ale wyszło na Super Mario ;)
Bardzo fajne wykonanie, ale jedyna rzecz jakiej mi tutaj brakuje to bardziej widzialne particles/bullets tak jak jeden z wcześniejszych userów nadmienił.
Myślę, że projekt ma szansę na spory sukces i pozytywne przyjęcie przez ludzi. Ale trzeba go jeszcze dopracować bo warto!
Pozdrawiam,
Michał
-
Świetna robota.
Grałem sporo w starą wersję (poziomy hardcore itp.) i jak będę mieć czas to zagram w tą :)
@EDIT Gra trochę trudniejsza od MF, ale za to jaka urozmaicona! Grafika jest ekstra. Spodobał mi się pomysł z bossem, który był trochę monotonny w poprzedniej wersji gry.
5/5
Chyba będzie gra roku na GMC :P
No właśnie, ludzie piszę, że trudniejsza - zawsze mogę ułatwić grę. Tylko pytanie co jest w niej trudne, za dużo przeciwników, sterowanie akceleracja-dekceleracja za wolna za szybka? :)
Druga kwestia to boss jest zapożyczony z gry Super Mario Bros 3. z pegasusa/nintendo i SNES'a z Mario All Stars. ;)
pozdrawiam,
Michał
-
Dzięki! Pewnie, będzie na Androida, tak jak licencja GM Studio przewiduje :)
-
Witam serdecznie,
Po latach nieustających przerw w tworzeniu gier udało mi się wreszcie ukończyć grę pt.: New Super Mario Forever 2012.
Gra miała powstać dużo wcześniej nie koniecznie pod takim tytułem i nie koniecznie w takiej formie, no ale po długich miesiącach prac nad grą wreszcie mogę powiedzieć, że projekt jest ukończony i grywalny (ale nie bez błędów).
Jako, że grę stworzyłem w środowisku Game Maker'a 8.1.141 i jest to kontynuacja starego projektu z 2002-2003 roku - Super Mario 3 : Mario Forever to umieszczam ją na GMClanie.
W związku z publikacją na GMclan, poniższe informacje zgłaszam zgodnie ze wzorem zgłoszeniowym.
Jak ktoś przepada za tematyką mariana to zapraszam do pobrania a jak nie to chociaż mam nadzieję, że kogoś ta gra natchnie twórczo!
Pozdrawiam,
Michał Gdaniec
(Buziol Games)
Tytuł: New Super Mario Forever 2012
Gatunek: Super Mario Bros Fangame / Super Mario Clone / Super Mario Remake / Platformowa
Opis: Jest to kontynuacja gry z 2002 Super Mario 3 : Mario Forever również mojego autorstwa. Gra stworzona w środowisku Game Maker 8.1.141. W najbliższym czasie pojawi się wersja pod MAC'a i inne platformy tak jak przewiduje licencja GM STUDIO.
Twoim zadaniem jest pokonać osiem map. Zasada gry jest taka sama jaka miała miejsce na konsoli Nintendo w latach 90'siątych w grze Super Mario Bros 3. W skrócie skaczemy, zdobywamy monety, pokonujemy kolejne lokacje z jakimi nam przyjdzie się spotkać. Wchodzimy do lokacji na mapie, wybieramy etapy które wg. naszej oceny chcemy przejść, zdobywamy liczne power-upy z domów grzybów. W etapach i na mapie znaleźć można sporo sekretów co urozmaici nam rozrywkę a do tego lokacje często różnią się od siebie unikatowymi przeciwnikami.
W przypadku problemów z włączeniem gry tuż po zainstalowaniu, proponuję ustawić plikowi EXE we właściwościach opcję "URUCHOM JAKO ADMINISTRATOR"
Download
Link do strony: New Super Mario Bros 2012
Bezpośredni link do pobrania instalacji : Instalator New Super Mario Forever
Alternatywny link do pobrania instalacji : Alternatywny Link New Super Mario Forever
Rozmiar pliku: Około 75 mb
Autorzy:
Michał Gdaniec
Grafika i Muzyka z różnych dostępnych źródeł - listy dokładnej nie posiadam.
Screeny:
Po więcej screen shotów zapraszam bezpośredni na stronę : New Super Mario Forever 2012
-
Kurcze no, wysłałem dwa PW do Buziola już jakiś czas temu i póki co nie odpowiedział (może nie doszły?). Więc może jednak na wszelki wypadek napiszę posta:
Wciąż po przejściu Map 7 - Last Castle - wyskakuje bład:
___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object o_nextmap_obj: Error in code at line 14: if dialogues<1 && dialotime[dialonumber]<>-1 {dialogues+=0.02} at position 5: Unknown variable dialogues
Mam, tylko nadzieję, że jak to zostanie poprawione to nie stracę swojego save :P
Ostrzeżenie za double posta
Borek
Już powinno działać :) za'patch'owaną wersję 3-4 dni temu umieściłem ;) tylko jedno ale... skupiujcie katalog Data, zainstalujcie i wklejcie bo stracicie savy w innym przypadku ;).
(teraz muszę instalator s'patchować) ;)
Link ten sam co w 1'st poście.
Pozdrawiam Szefowie!
-
5/5 daje i moze bys wydał 2 tej gry
Projekt jest już w 80% gotowy. W tym roku jeszcze będzie sequel.
Pozdrawiam ciepło :)
-
Fajnie, szkoda, że mi się save nadpisał :P
Ale dzięki temu już odkryłem, że ten zamek, w którym się zacinały żółwie, to ten na końcu pierwszej mapy. Jest takie miejsce gdzie są dwaj "młotkowi" a potem po nich przylatuje więcej i ustawia się w rządki. Przypomniało mi się, że wtedy zrobiłem pauzę w tym miejscu i może dlatego praktycznie po restarcie gry dopiero zaskoczyło.
zaraz to sprawdzę i poprawię. Jakby były jeszcze jakieś błędy od razu dajcie/daj znać :).
Sprawdziłem działa w normalnie pauza przed i po i w trakcie sekwencji przylatywnia hord w miejscu gdzie są dwaj młotkowcy.
Kiedy można się spodziewać zablokowanego trybu ?kiedy strona www ruszy. A kiedy ruszy to nie wiem mam nadzieje że we wrześniu. I zablokowany on nie jest - wogóle go jeszcze nie zrobiłem chociaż to jest kwestia napisania kilku skryptów.
-
Buziol, tam było słowo BYM - nie chodziło o Ciebie, tylko o Powa :P
wiem wiem własnie poprawiłem - brat mnie "shaltował". Ahh ten wtórny analfabetyzm :D
-
...gierka całkowicie się wysypała http://wklej.org/id/1747/
Poprawione, daj znać jaka to jest mapa to sprawdzę i zdiagnozuję ilość obciążeń na mapie i postaram się to zoptymalizować. U mnie na kazdej mapie gra używa max 30% procka, na mapie nr4 , dochodzi do 40%
Część błędów już zlikwidowałem. Dodam Cię do testerów, więc jak chcesz pomóc daj znać jeszcze który etap ma te "wieszające" się żółwie.
Pozdrawiam i dzięki :)
-
Dzięki wszystkim za przychylną ocenę.
TakeThis2 - w TGF robiłęm kiedyś gry :) od 4 lat siedzę w GM :) stare mario forever było robione w czymś jak TGF (mmf)
Również dzięki :) cieszę się że się podoba :) niedługo myślę nad wypuszczeniem nowej części Zeldy Forever czas pokażę jak to wszystko dalej się potoczy. :)
pozdrawiam serdecznie :)
-
@GRAbarz - Pewnie po to, aby nie denerwowac gracza ze slabym kompem, ze myszka nie dojdzie do przycisku options w pol godziny ;D
coś w tym rodzaju :)
-
U mnie z roboty wywalili troche osób w tym mnie, bo niestety jako outsorcing jesteśmy niepotrzebni, więc po 5 września mogę się spotkać i opić tą stratę :P
Muszę sprawdzić Zeldę i Mariana po powrocie do domu :)
Ok nie ma sprawy ja jestem pod GG jakby coś wyślę ci na PW, pozdrawiam i życzę miłej gry.
-
Oj mój błąd. Błędnie wywnioskowałem, a poza tym błąd dość charakterystyczny dla Translator'ow, to mnie zmyliło. Sorka ;]
No właśnie gra ma duże wymagania - niedługo zabiorę się za stworzenie wersji LIGHT :) dla słabszych komputerów - pozdrawiam :)
Szklarnia 360
w Gotowe gry i programy
Opublikowano
bajka!
Aż mi się moje akcje w ogrodzie przypominają (praca na ziemii). Ogólnie beka bo wszystko jakby nie było odnoszę wrażenie że przechodzi do virtuala, a nastepny etap to będzie VR+ i Metaverse.