Skocz do zawartości

Kazik1

Użytkownicy
  • Zawartość

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Kazik1

  • Tytuł
    Cadet
  • Urodziny 10/17/1996

Previous Fields

  • Team
    Brak Teamu

Profile Fields

  • Skąd
    Wodzisław Śląski
  • Płeć
    Male
  1. [Android] Problem

    A ja szukałem po internecie rozwiązań,udaaało się :) ale niestety dopiero po ok.6 minutach. Dziękuję za pomoc !
  2. [Android] Problem

    Witam,staram się skompilować swoją pierwszą aplikację,pobrałem Android SDK a w sdk managerze zaktualizowałem i pobrałem (API 7),(API 8),(API 13) następnie pobrałem Java JDK zrobiłem wszystko jak należy ale gdy klikam ikonę tworzenia aplikacji i chcę zapisać (dowolny) projekt jako plik .apk to przy kompilacji pojawia się błąd [javac] od 2 dni nie mogę sobie z nim poradzić :( Oto Screeny: screen z pojawiającym się komunikatem screen z preferencji
  3. Problem z dodaniem punktu

    Dobra już rozwiązałem ten problem :) GML //CREATE global.zmienna1=1; GML //STEP if(global.war_pion1=1 && global.war_pion2=1 && global.war_poziom1=1 && global.war_poziom3=1 && global.zmienna1=1) { if(global.player1=1) { global.greenscore+=1; //zielony global.zmienna1=0; } if(global.player2=1) { global.redscore+=1; //czerwony global.zmienna1=0; } }
  4. Witam, Mam kod na sprawdzenie czy obwód został zamknięty,jeżeli tak to musi dodać jeden punkt dla tego gracza który go zamknął. Problem polega na tym że ma zostać przydzielony jeden punkt, a w moim przypadku punkty są dodawane w nieskączoność. Jak mam to zrobić aby po dodaniu tego punktu nie dodawały się kolejne. GML if(global.war_poziom2=1 && global.war_poziom4=1 && global.war_pion2=1 && global.war_pion3=1) { if(global.player1=1) { global.greenscore+=1; } else { global.redscore+=1; } }
  5. Project ZOIX

    a może teraz lepiej? jak mniej więcej uzyskać taki efekt jak Kiełbasa Krakowska ?? fajnie to wygląda ;) EDIT: Postaram się jeszcze zrobić coś z tym paskiem bo jest oczojebny ;/
  6. Project ZOIX

    myślę czy by nie dodać tych cieni ale lepiej żeby ściemnić wszystkie sprity czy spróbować te cienie i oświetlenie z surfacfes?? (grafa nie będzie z pixeli)
  7. Project ZOIX

    Aby ulepszyć nieco sterowanie,dodałem możliwość podłączenia pada od xbox 360. STEROWANIE: Postaram się jeszcze w tym miesiącu wypuścić demo gry.
  8. Project ZOIX

    Jeżeli chodzi o fabułę to można ją jeszcze spokojnie zmienić :) natomiast jeżeli chodzi o grafikę to nie wiem czy uda mi się ją jeszcze bardziej dopracować, spróbuję. macie jakieś pomysły co do fabuły,co pozmieniać itd to pisać.
  9. Project ZOIX

    Tytuł: Project ZOIX Gatunek: 2D Platformówka/Logiczna Opis: Gra jest osadzona w świecie fantasy głównie charakteryzuję się lasami,polanami jednak z czasem lokację będą się znacznie zmieniać. Naszym głównym bochaterem jest postać stworzona z pixeli,która posiada rodzinę niestety pewnego wczesnego ranka nasz bochater wyrusza na zbiory grzybów a w tym czasie jego rodzina zostaje porwana przez obcą rasę zwaną "krwawymi jeźdźcami" poszukują innych ras/gatunków istot aby przeprowadzać na nich badania lub je mordować,następnie planeta na której zamieszkiwały zostaje przejęta. Główny bochater musi wyruszyć na poszukiwania swojej rodziny... Podczas wyprawy spotkamy wiele dziwnych miejsc i postaci,jedni będą nastawieni pozytywnie zaś drudzy negatywnie. Ponad to w grze będzie dostępna masa logicznych zagadek które trzeba będzie rozwiązać aby przejść do następnego etapu gry. Planuje dodać 2 różne zakończenia gry. Grafika: -2D -Został Dodany Efekt Blur -Faza Dnia/Nocy z przykładu dostępnego na gmclanie. Gra będzie dostępna w polskiej wersji dialogi/napisy nad angielską jeszcze się pomyśli ;) Gra planowana jest na koniec 2012 roku lub początek 2013. Autorzy: Programowanie:Ja Fabuła:Ja Grafika/Animacje:Ja Dźwięki/Muzyka:??na razie brak Screeny: Analiza Screena: -3 serduszka oznaczają życie bochatera -Niebieski Pasek oznacza dostępną kondycję (przy shift sprincie kończy się) Analiza Screena: -Tutaj udało mi się uchwycić efekt blur (postać) -Niebo z przykładu -Grafika wykonana w Paincie & Photoshopie spróbuje jeszcze nad nią popracować :) na razie nie będe publikował zbyt wiele screenów gdyż gra jest dopiero w fazie początkowej.
  10. GameMaker:Studio - dyskusja

    ok już jest :D
  11. GameMaker:Studio - dyskusja

    ja zrobiłem tak: wrzuciłem ten javascript na serwer i w index.html podałem adres do tego pliku ale co z obrazkami?? w index.html nie ma do nich adresu ;/ chyba że są do nich ścieżki w javascript ale tam jest 935 linijek długiego kodu.
  12. GameMaker:Studio - dyskusja

    Zrobiłem prostą grę w Gm Studio pod html5 otrzymałem plik index.html,index.js i obrazek index_texture_0.png ze wszystkimi sprajtami ogólnie działa ale tylko offline jak zrobić żeby umieścić tę grę na serwerze i aby działała ??
  13. RPG Rzut Izometryczny

    Tylko że jak to zrobię w 3d to na pewno będe miał problemy z tymi postaciami,animacjami znacie jakiś silnik z grafiką przypominającą 2d/3d???
  14. RPG Rzut Izometryczny

    a da rade zrobić mapę i budynki w 3d a postacie i wrogów w 2d??
  15. Witam, Mam plan na stworzenie gry RPG i zależałoby mi na uzyskaniu takich efektów jak w tych grach. Co należy zrobić aby uzyskać efekt rzutu izometrycznego?? Czy muszę szukać specjalnych silników,dll'ów albo całą grafikę zrobić pod takim kątem?
×