Skocz do zawartości

Patrysław

Użytkownicy
  • Postów

    718
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez Patrysław

  1. A co z tymi profilami. Dobry pomysł czy zły?

    Pomysł na pewno nie jest zły, gorzej z wykonaniem go - Dawidsu musiałby zmieniać dość znaczną część struktury gry. Ale jeśli zrobimy kiedyś sequel, to na pewno wprowadzimy system profili. :)

     

    Powtórki u mnie już działają bez żadnego błędu.

    No i fantastycznie. ^^ Dodaliśmy też tworzenie skrótu do gry na pulpicie, o co prosił I am vader.

  2. Znudziła mi się dopiero po 8700 punktów. Czyli całkiem długo mnie trzymała. ;)

    Eno, gra nie jest trudna. Jakbym się uparł dziś bym wykończył każdą planszę i zebrał wszystkie gwiazdki. Właściwie na każdą planszę jest jedno rozwiązanie - to mimo wszystko trochę przykre.

    Tymon, bo ty nie bierzesz pod uwagę faktu, że jesteś genialnym dzieckiem GMCLANu. :D A tak w ogóle, to ja za cholerę nie dotrwałbym do 8 tys. z kawałkiem. ^^ Dlatego właśnie pisałem o "każualowości" - próbowałem dziś znowu przechodzić całość i zrobiłem sobie przerwę już po dwóch otoczeniach.

     

    Cieszę się, że podoba wam się grafika, bo trochę się tego bałem. Zresztą zapytajcie Dawidsa - zmienialiśmy już cały wystrój gry ze dwa razy. :D A co do muzyki wspomianej przez waxxa: to chyba po prostu kwestia gustu. W razie czego możesz wsadzić własne pliki "ogg" do katalogu "music". :)

     

    I tak już na zakończenie: rano myślałem, że Beaver Builder nie zostanie w ogóle zauważony, ale teraz jestem zadowolony - mimo wszystko gry logiczne nie są chyba w dzisiejszych czasach nazbyt popularne. GMCLAN enklawą myślących? :D

  3. Tytuł: Beaver Builder

     

    Gatunek: platformówka logiczna

     

    Opis:

    bblogo.png

     

    Może was to zadziwi, ale tym razem nie będę po raz kolejny przekładał premiery BB. Co tu dużo gadać - skończyliśmy skurkowańca. ^^ Gra jest właściwie stuprocentowo gotowa, dlatego też otrzymała numerek "1.0", ale - tak jak obiecywaliśmy wcześniej - jest to póki co specjalna wersja tylko dla GMCLAN. Po pierwsze dlatego, że was lubimy. ^^ A po drugie: liczymy na dokładne przetestowanie BB. :)

     

    Jeśli ktoś nie zna jeszcze fabuły, przytaczam fragment z zapowiedzi umieszczonej na tym forum: "Budowniczy Bóbr Bonzo z powodu nieoczekiwanego splotu wydarzeń traci swe ukochane gwiazdki (szczegóły w poruszającym intro) i do tego gonią go terminy na budowie, na której pracuje. Sama rozgrywka polega na przepychaniu różnych rodzajów skrzynek i zbieraniu wyżej wymienionych gwiazdek."

     

    Teraz nieco dokładniej: macie do przejścia 35 plansz podzielonych na 7 otoczeń, na których będziecie przepychać 3 rodzaje skrzynek oraz wytężać swój mózg, starając się nie tylko przejść każdy level, ale także zebrać jak największą ilość gwiazdek. Zabawę określiłbym (modnym ostatnio) słowem "casualowa" - BB można odpalić na 5-15 minut, przejść jedną, czy dwie plansze i powrócić do łamania sobie głowy po jakimś czasie (dodatkowo rozkład plansz pozwala na pewną nieliniowość, czy też powtarzanie leveli w celu poprawy rekordu gwiazdek). Grafika z kolei jest "oldskulowa" - ja osobiście najbardziej lubię odpalać BB na pełnym ekranie i cieszyć oko pikselami.

     

    Rozgrywkę umilają różne efekty graficzne (spróbujcie na przykład kilkukrotnie zrzucić bobra z dużej wysokości), a także solidna dawka wczesnego jazzu (na licencji public domain). Od początku odblokowany jest system powtórek oraz w pełni funkcjonalny edytor plansz. Nie ukrywam, że liczymy na napływ waszych tworów. ^^ Niedługo zresztą ogłosimy zapewne jakiś konkurs związany z kreowaniem poziomów, ale o tym później. Póki co proponuję żebyście potestowali te wszystkie ficzery, a także (a może przede wszystkim) obejrzeli intro. :) Po przejściu wszystkich plansz odblokujecie też outro oraz - jeśli uda wam się zebrać wszystkie możliwe gwiazdki - specjalny bonus. :D Wspomnę też może jeszcze o tym, że po większej części gry da się poruszać za pomocą samej klawiatury - niech sobie myszka odpocznie. ^^ A i jeszcze jedno: grać można zarówno po polsku, jak i po angielsku.

     

    Zapraszamy do testowania. Raportujcie na bieżąco wszelkie bugi, mówcie co sądzicie o intrze, grafice, muzyce. Z ocenianiem plansz postarajcie się wstrzymać do momentu, aż przejdziecie ich większą ilość.

     

    Miłej zabawy i z góry dzięki za pomoc. ^^

     

    Download: LINK

    Rozmiar pliku: 27,3 MB

     

     

    Autorzy:

    Programowanie:
    Dawidsu

    Fabuła:
    Dawidsu i Patrysław

    Grafika:
    Patrysław i Dawidsu

    Muzyka:
    Benny Goodman, Django Reinhardt, Duke Ellington... (szczegóły w creditsach)

     

    Screeny:

     

    mrozgrywka01.jpg mrozgrywka02.jpg mrozgrywka04.png

     

    moutro.png medytor.jpg mmenu.jpg

     

     

    Trailery:

     

  4. (...) liczę że gierka jeszcze w tym miesiącu będzie.

    To zasadniczo mogę obiecać. Co jak co, ale obiecywanie mam opanowane... ^^ No dobra, ale tak na poważnie - Dawidsu napisał wam już, co aktualnie mamy na "to do list". Nie jest tego wiele. Studia nie rozgorzały jeszcze na dobre i jestem właściwie przekonany, że wszystko nie powinno nam zająć więcej niż ok. dwa tygodnie.

  5. Ta tak zwana "beta" będzie już pełną wersją gry. :) Sprawa polega na tym, że początkowo wrzucimy ją tylko tutaj, na GM Clan. Po pierwsze dlatego, że was lubimy, a po drugie chcemy żebyście wyłapali jakieś ewentualne błędy. Później nie będziemy już niczego do gry dodawać, a jedynie poprawiać bugi (jeśli takowe wystąpią).

  6. Siemano, ludzie. Mam dla was obiecywaną informację od Pana Golonki.

     

    pangolonkaprzemawiasobi.png

    Witajcie, moi ukochani użytkownicy. To ja, wasz przyjazny Pan Golonka. Do premiery Beaver Buildera pozostało naprawdę niewiele (wszak lato dobiega już końca), dlatego też postanowiłem, że jako szef działu PR teamu Beaver Interactive, przekażę wam kilka ostatecznych informacji na temat gry. Ot tak, żebyście się podjarali jeszcze przed wydaniem bety.

     

    Na początek kilka podstawowych informacji o tym, co już zrobiliśmy, a co jeszcze nam zostało do odbębnienia. Otóż mamy już cały podstawowy engine gry, wszystkie grafiki, 28 wymagających myślenia poziomów, system zapisu i odtwarzania powtórek z gry (gdybyście chcieli udowodnić nauczycielowi informatyki, że przeszliście jakąś planszę), kompletny edytor leveli (z wyborem wielkości planszy, rodzaju tła i takimi tam innymi pierdołami), animowane intro i outro dodające do rozgrywki nieco polotu, menu, opcje. Sprawdzaliśmy grę na Windowsach XP, Viście i Siódemce - wszystko działa jak porządny ruski traktor.

     

    Co w takim razie zostało jeszcze do zrobienia? Otóż przede wszystkim 7 leveli. Musimy też dobrać podkład muzyczny i dźwiękowy. Jak sami widzicie nie ma tego tak znowu dużo, w związku z czym jestem prawie pewien, że w ciągu dwóch, może trzech tygodni wrzucimy na GMClan pełnę wersję oznaczoną jako "gmc beta" - żebyście mogli sobie potestować i dali nam znać, jak się ma sprawa z błędami. A teraz jeszcze kilka screenów z różnych momentów gry: 1 2 3 4

     

    Dobrze gada, dać mu miodu!

  7. O, użytkownicy małej wiary. ^^ Właśnie kończymy robić stronę, pojawi się ona na 100% w ciągu tygodnia. Jak na standardy GMC miesiąc to chyba i tak niezbyt duże opóźnienie, prawda? :D Mimo wszystko przepraszamy. A co do Beaver Buildera... za kilka dni Pan Golonka zdradzi wam więcej szczegółów. ^^

     

    sami zapowiadali że będzie demko na przełomie czerwca, lipca

    Eee... Byłeś ostatnio w jakiejś alternatywnej rzeczywistości? :D Bo ani ja, ani Dawidsu nie wspomnieliśmy słowem o demie, a co dopiero o demie na przełomie czerwca i lipca. ^^

  8. No to jedziem z doublepostem. Dzisiaj trochę dłuższy trailer, a w nim mniej pompatyczności i Dawidsa, ale za to więcej żywej rozgrywki z nastawieniem na ukazanie dodatkowych opcji (edytor, powtórki). No i jak fajnie można męczyć bobra!

     

  9. Dość pokrętna logika. :D Powinieneś raczej nabrać tym większego szacunku do jego umiejętności. :P

     

    I proszę, moi milusińscy - nie porównujcie jakości tego trailera ze zwiastunami hollywoodzkimi. To jest ich parodia, a nie próba naśladownictwa. :)

  10. Przemówił młodzieniaszek. :D Cześć, Ranma. ^^

     

    Trailer zrobiliśmy sami, bardzo chałupniczymi metodami (że wspomnę tylko o "kombajnie", jakim jest Windows Movie Maker ;)). To miłe, że wam się podoba, naprawdę. Zdradzę jeszcze, że niedługo wrzucimy krótki film z gameplaya. Tam już niestety zabraknie męskiego monologu Dawidsa, co pewnie zasmuci fanki. :P

  11. Argh! To nie jest "87 gra kasy" tylko "87. gra kasy"! Przy liczebnikach porządkowych (czy jak to się tam nazywa) stawiamy kropkę. Możemy też ew. zapisać liczbę cyframi rzymskimi (w tym wypadku. LXXXVII).

     

    @gnysek:

    Ale on brzydko mówi!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...