Skocz do zawartości

Mastodont

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Mastodont

  • Tytuł
    Chicken
  1. Temat zbiorczy na drobnostki

    Przez nowy super, hiper świetny GM2 straciłem projekt. Straciłem na chwilę prąd podczas pracy (ale pisałem kod i nie zapisywałem nic), a po ponownym włączeniu komputera już nie mogę go załadować. Wyskakuje "this project is an older format and will need to be converted" (xD), a potem "Project load failed". Unable to load" XD Jedyne co widzę, że da się jeszcze zrobić to utworzyć zasoby o tych samych nazwach, a potem przeciągać pliki GML z poprzednich zasobów. W jaki sposób naprawić poprzednią wersję? Gdzie GMS2 robi backupy? Czy przy ogólnej biedzie opcji i tego już nie ma?
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Szkoda, "depth=-y" było proste i wygodne, a tak trzeba kombinować.
  3. Temat zbiorczy na drobnostki

    Czy korzystając z application_surface też muszę go czyścić? Bo w sumie tylko rysowałem w "draw gui begin" przed "shader_reset();" Ale nawet jakbym stworzył najprostszy surface: surface_set_target(target_surface); draw_sprite(backg,0,x,y) surface_reset_target(); To i tak po chwili zaczyna klatkować. Co ciekawe - sprawdzam i na P9 i na P30 i zaczyna klatkować mniej więcej w tym samym czasie. Więc to chyba nie sprzętowo. Chyba po prostu spróbuję z innym shaderem... Inne pytanie: dlaczego w GM2 potrzebne są takie tutoriale jak poniższy: https://www.youtube.com/watch?v=rcMHwdvEDy0&feature=emb_logo Czym to się różni od zwykłego "depth"?
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    Depth przy rysowaniu application_surface działa jak należy i wydawało się wszystko być ok, problem pojawił się gdzieś indziej. Używam shadera, który po dłuższej chwili na urządzeniu z Androidem zaczyna "lagować". FPS-y nie spadają, natomiast efekt shadera zaczyna jakby klatkować. Czy to normalne na Androidzie? Nigdy wcześniej nie używałem shaderów.
  5. Temat zbiorczy na drobnostki

    Nie do końca mam pojęcie jak zastosować tutaj application_surface Kombinuję i niewiele wychodzi. Chciałbym na tym surface rysować większość obiektów w grze (poza chociażby interfejsem). Ale tak czy siak natknąłem się na inny problem - przy rysowaniu na surface wartość depth nie ma żadnego znaczenia. Wcześniej stworzony obiekt zawsze rysuje się wyżej, a chciałbym, żeby to było zależne od pozycji Y.
  6. Kompilacja android przez wifi nie działa

    Kombinowałem, ale jaki port nie wybiorę kończy się błędem: No connection could be made because the target machine actively refused it. (10061) Komputer i telefon są w tej samej sieci, mogę pingować telefon i jest ok. Po odłączeniu kabla pokazuje, że moje urządzenie jest "offline"...
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Pytanko: w jednym obiekcie mam surface wielkości całego roomu. Inne obiekty normalnie się w nim nie wyświetlają, a chciałbym, żeby rysowały się w tym surface. Dlatego obiektom, które chcę rysować w tamtym surface odznaczam "visible", a potem w step daję: surface_set_target(core.target_surface); draw_self(); surface_reset_target(); Czy to normalna metoda czy powinienem to robić inaczej?
  8. Witam, od jakiegoś czasu nie działa mi kompilacja wifi na Androida przez USB wszystko śmiga jak należy, natomiast gdy próbuję przetestować aplikację przez WiFi problem jest następujący: Compile failed, please check... A w source control: "E:\Programy\GameMaker-Studio\adt-bundle-windows-x86_64-20140702\sdk\platform-tools\adb" get-state error: no devices/emulators found Compile finished: 20:39:49 Pamiętam, że kiedyś uruchamiał się web server, następnie odpalało się runner na telefonie, pobierało i można było testować. Teraz web server w ogóle się nie pojawia. Nieważne czy runner na telefonie uruchomię przed czy po. Web server normalnie działa dla html5. GMS 1.4 jak co
×