Skocz do zawartości

MikeyLs

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O MikeyLs

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 11/21/2001

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Łobżenica
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

256 wyświetleń profilu
  1. Automatyczne namierzanie

    Nie nie, chodzi mi o obszar wokół gracza np 200pikseli i w tym miejscu wybiera automatycznie najbliższy cel. Dodam, że celów jest dużo
  2. Witam już od dłuższego czasu męczę się nad projektem gry na androida, jest to strzelanka bardzo bardzo dynamiczna, w której liczy się jak najszybsza reakcja. Mój problem dotyczy w zasadzie strzelania, a dokładniej namierzania. W początkowej wersji działało ono na podstawie korygowania linii strzału palcem, następnie stworzyłem namierzanie po kliknięciu na obiekt wroga, jednakże obydwa pomysły są mało efektywne i zatracają cały sens rozgrywki. Dlatego chciałem się dowiedzieć jak można stworzyć automatyczne wyszukiwanie namierzanie celu z najbliższego obszaru. Jeżeli taki temat się powtórzył proszę mnie odesłać, bo na gmclanie dawno mnie nie było.
  3. Wbudowana przeglądarka

    Dzięki tego właśnie szukałem Można zamknąć
  4. Cześć, Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakiś sposób na otwieranie linków w grze. Tzn. nie chodzi mi o otwieranie przeglądarki opera, chrome itp. tylko o wyświetlanie strony w oknie gry.
  5. Tutaj zostawiaj reputację

    Spoko użytkownik, potrafi wszystko wytłumaczyć XD
  6. Strzelanie z dwóch luf

    Okey problem zakończony wszystko ładnie jest opisane w tym teamcie https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=17795
  7. Strzelanie z dwóch luf

    Dzięki Patryk za odpowiedź jednak jestem jeszcze trochę zielony w tym. Mógłbyś mi to jakoś przejrzyście wytłumaczyć jak to wszystko zrobić?
  8. Cześć, Mam pytanie, nie wiem w jaki sposób zrobić strzelanie z dwóch luf od jednego obiektu w podstawie mam takie coś (Bohater, Glob Right Pressed) GML instance_create(obj_gracz.x,obj_gracz.y,obj_laser_1); (Pocisk, Step) GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); image_angle=direction speed=40 if distance_to_object(obj_gracz) >350 { instance_destroy() } Wydaje mi się że najlepiej byłoby zrobić 2 obiekty podążające na obj_gracz tylko nie wiem jak to zrobić <_< E/ Ok udało mi się samemu zrobić trzeba było trochę pomanipulować współrzędnymi GML instance_create(obj_gracz.x+14,obj_gracz.y-40,obj_laser_1); instance_create(obj_gracz.x+14,obj_gracz.y+10,obj_laser_1); E/ Jednak coś jest jeszcze nie tak gdy obj_gracz jest w poziomie jest wszystko ok ładnie strzela z luf jednak gdy zmieniam kąt zupełnie nie pasuje...
×