Skocz do zawartości

Penguin

Użytkownicy
  • Postów

    211
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Odpowiedzi opublikowane przez Penguin

  1.  

    Mam obiekt(ręce), który ma być przekręcony (image_angle) w zależności położenia myszki. Lecz gdy myszka będzie po drugiej stronie obiektu (lewej) (x<x) ma wykonać image_xscale -1. Lecz gdy to zrobię, obiekt obraca się o 180 stopni, i jest w kierunku przeciwnym od kursora myszki

    EDIT: jest w przeciwnym kierunku od kursora myszki aż do momentu powrotu na pierwszą stronę(prawą).

    EDIT2 Tak to wygląda:

    20181007_110003.gif

    Chcę, by ręce podlegały xscale, lecz by nie obracały się tyłem od kursora, żeby w czasie xscale nie było rotacji

    EDIT:3 Sorry, pomyliłem xscale z yscale xd. jest już wszystko ok. Dzięki za odp

  2. No witam, mam do oddania gry na steama za darmo. Gry w formie kodu, dostałem je całkowicie legalnie ze strony dogry.pl, kupując losowe kody. Oddaję ponieważ żaden z tytułów mnie nie interesuje. Może komuś się to przyda.

    Tytuły:

    -Biology Battle

    -Joy Pony(wątpie, że komuś się to spodoba)

    -Pixel Traffic Risky Bridge(To też)

    -Octave(Ta jest chyba najlepsza z powyższych.)

     

    Jeżeli ktoś chciałby dostać jakąś grę, proszę o kontakt.

    Pozdrawiam.

     

  3. Bardzo fajna aplikacja, jedyne co to raz na jakiś czas wyskakuje taki bug:


    ___________________________________________
    ############################################################################################
    FATAL ERROR in
    action number 1
    of Create Event
    for object oCreature:

    draw_set_color argument 1 incorrect type (array) expecting a Number (YYGI32)
    at gml_Script_gen_GenerateSprite
    ############################################################################################
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    stack frame is
    gml_Script_gen_GenerateSprite (line -1)
    gml_Object_oCreature_Create_0
    called from - gml_Object_oInterface_Step_0 (line -1) - <unknown source line>
     

  4. Witam, vspeed to jest prędkość pionowa, co nie? Mam tutaj kod, jest bardzo prosty, jestem na tyle głupi, aby nie zrozumieć, dlaczego jeżeli używam if i not, to vspeed reaguje tylko wtedy, gdy przemieszcza się w dół, dlaczego?!

    Tutaj przykład:

    if not vspeed = 0
    sprite_index = s_Player_Jump;

    Za odpowiedzi serdeczne dzięki :moo:

  5. Cytuj

    -Penguin

    [Post został usunięty przez autora, ponieważ jak sam pisze, był wtedy zbyt głupi, że nie wiedział co to jest megaman i kościatrupy

    Cytuj

    -I am vader

    Gra ogólnie jest Super :D

    Tylko zrób jakąś dobrą grafikę dla bohatera i przeciwnika :mellow:

    np: W stylu rycerzy z Castle Crashers, potworom (kościatrupom) tylko dorób ciało :twisted:

    Cytuj

    -Wojo

    Gra ogólnie jest Super :D

    Tylko zrób jakąś dobrą grafikę dla bohatera i przeciwnika :mellow:

    np: W stylu rycerzy z Castle Crashers, potworom (kościatrupom) tylko dorób ciało :twisted:

    Cytuj

    -Chell

    bardzo spodobała mi się Twoja gra ;)

    poprawiłbym tylko grafikę bohatera i przeciwnika. osobiście poszedłbym w stronę stylu z Castle Crashers (a potworom dorobił ciało :P)

    Cytuj

    -Ignatus

    Ogólnie to super gra.Tylko brakuje mi grafiki dla przeciwnika i bohatera.Dobrym pomysłem może być wzorowanie się na Casle Crashers

     

    ps.kościatrupy nie mają ciała-lepiej im dorób

    Jak ja się teraz śmieję, jaki ja byłem głupi xD

×
×
  • Dodaj nową pozycję...