Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.07.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzięki, teraz jest to jasne EDIT.... Przy okazji, wiesz może @gnysek czy mogę dostać jakoś informację zwrotną od GMa, gdy zapis do pliku tekstowego zostanie już wykonany? Wiem , że istnieje funkcja file_exists ale jeśli nadpisuję plik, który już istnieje, to formuła if file_exists tu nie zadziała... Pytam, ponieważ chciałem ustawić zapis gry przy wyłączeniu, i dotychczas ustawiałem alarm na chybił trafił np.2 sekundy po odpaleniu kodu do zapisu gry , gra się wyłączałą. Tylko co, jeśli plik będzie na tyle duży albo komputer będzie zajęty jakimiś innymi procesami w tle, i zapis zabierze mu więcej niż te 2 sekundy? Wówczas gra się zamknie, a plik nie zdąży zostać zapisany. Niestety w GMie nie ma żadnej funkcji typu if file_save_is_done albo coś w tym stylu... może da się to jakoś sprytnie obejść? Pozdrawiam
    1 punkt
  2. Za dokumentacją, open daje tylko prawo odczytu. W obu przypadkach musisz zatem użyć get_save_filename. Ale przyznam, ze przez 20 minut uważałem, że Twoj kod jest dobry i dopiero teraz się dowiedziałem tego co powyżej.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...