Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Tytuł:The Real Truth Gatunek:MMORPG Opis:Trwa wojna pomiędzy dwoma frakcjami Kurzickami i Luxonami. Stolicą Kurzick będzie Dwór Zu Heltzer, a Luxonów Cavalon, będzie do nich podlegało po 2 bliskie miasta, każdym miastem będzie władała gildia która ma najwięcej uznania o tym zachwile, a tą gildię kto będzie tworzył??? Oczywiście, że my^^. Uznanie będzie zdobywać wykonując zadania dla danej frakcji potem będzie mogli się przyłączyć do danej gildii która ma swoją przynależność, i tak suma naszego uznania u innych członków jest dodawana z naszą i gildia ma tyle uznania ile mają członkowie. Jednak gdy dzień w realu się skończy to na następny będziesz miał o 5% uznania mniej. I tak po wykonaniu wszystkich questów musisz robić powtarzalne. A ta gildia która będzie miała miasto będzie miała tańsze ceny u kupca w tym mieście. A fabuła gry polega na odkryciu prawdy co skłóciło dwie frakcje. Autorzy: Syliush Programowanie: Syliush Fabuła: Syliush Grafika: Syliush, copoconaco Muzyka: Internet Screeny: Screen Filmy: Film Dodatkowe informacje: -Gra będzie osadzona w średniowieczu realnym. -Będą dwie klasy Wojownik, Łucznik. Kto by słyszał o magach z kulami ognia w średniowieczu??? Download: Inventory Hmm... wersja ostateczna??? Szukajcie bugów. Chodzenie Hmm... bieg downa??? Szukajcie bugów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Zmień nazwę, no ale poza tym, może być ciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Fabuła hmmm nawet, nawet, ale ta nazwa "Kurzick" jakaś taka dziwna (wogóle to jak to sie wymawia?), a "Zu helter" kojarzy mi się z Niemcami (ale oczywiście nic do nich nie mam). Screen, pokazuje baaaaaardzo mało, zastanawia się co takiego ukryłeś, że nie chesz tego ujawnić? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 co wam nie pasuje w nazwie "prawdziwa prawda"?? A tak poza tym to może być ciekawa gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Była taka gra Divine Divinity. Teraz pracują nad squelem. A co do tej gry to powiem tak: Kurzick i Luxon to dwie organizacje w Guild Wars do których się dołączają gildię wykonując dla nich zadania(od wybranej organizacji zależy jak będziesz przechodził grę) W trybie PvP Kurzickowie i Luxoni najeżdżają się na siebie w 2 potyczkach (no i my jesteśmy ich mięsem armatnim) A codziennie spada nam poparcie danej organizacji. Ja sam osobiście jestem Luxonem ;p LAMA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 fabuła ujdzie, mam ndzieję, że rozgrywka będzie ciekawie wykonana. ale nie chcę nic więcej ujawniać. Więc w sumie po co zapowiedź, skoro nie masz zamiaru nic więcej ujawniac?;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Drugi screen by wam aż za dużo pokazywał :P , co do GW jestem fanem sagi PS. dzisiaj może dam wam silnik inventory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Spoko, jak bd serv to sobie pogram :D pokaż pokaż heh:) A masz już zrobione przesyłanie danych na server itp. czy narazie sam silnik typu chodzenie inventory itp.? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Gdy skończę silnik chodzenia, środowiska i inventory to zacznę dodawać elementy przesyłania danych na serwer. Jak na ten czas chodzenie 50%, środowisko 75%, inventory 90% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerspeed Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Założę się, ze z wykorzystaniem XenoN Core(na co wskazuje pewne trzy znaki w sygnaturce) i w dodatku, strasznie podobna był taki jeden test-program "noc" z xenonem, le nie pamiętam i tam była baaardzo podobna grafika więc... Wracając do tematu, no nazwy trochę dziwne, i fabuła trochę taka prosta, bo "trwa wojna pomiędzy..." to naprawdę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 W sygnaturce dla jaj skopiowałem to coś od PsichiXa nawet nie wiem co to znaczy^^ Noc jest moja a nie powiem jak zrobiłem bo mnie wyśmiejecie. Jesteś w tyle teraz jest XenoN Dark Issue z którego nie korzystam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 zapewne dales sprite na alpa 0.5 i Git xD :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Nie, nie zgadujcie bo zrobi się tu spam jak zrobiłem noc^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerspeed Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ajajaajaj, nie, bo był taki przykład, tylko nie wiedziałem czyj, lecz teraz sprawdzam a to był Twój, wiec zwracam honor :kicking: P.S I mam nadzieję, ze te rośliny to będą się kiwać naturalnie, bo w tamtym przykładzie, to tak dziwnie podrygiwały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 w tym inventory prawie nic nie ma no i postać czasami nie chce ruszyć i trzeba wciskać jeszcze raz. Dodaj opisy przedmiotów chociaż no i zakładnie tych itemow. Jakies premie czy cos bo to podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 jutro zamierzam dodać ostatnie dwa elementy takie info itema jak się na niego myszką da i wymagania itema bo premie już zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Daj coś takiego jak w Mu Online, Blesy i Soule są, dodaje się nimi def do przedmiotu itp. sa np. od +0 do +13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 1 nic czym mozna by sie zachwycac 2 wyglada jak inventory yody 3 ZROB JAKAS MASKE ALBO CO - bo ludzi szlag bedzie trafial przy zdejmowaniu mieczy 4 - sredniowiecze realne - poprosze kusze ignorujaca pancerz przeciwnika i one shot - one kill Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A jeżeli trafi w coś innego??? W nogę??? Np. Trafił cię w nogę i co kill^^ Co najwyżej idziesz wolniej i jest degeneracja życia. Właśnie tak spróbuje odwzorować średniowiecze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A jeżeli trafi w coś innego??? W nogę??? A niby jak pokażesz w widoku top down, że przeciwnik dostał w nogę? Takie rzeczy tylko w widoku platformowym, więc daj sobie z tym spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A niby jak pokażesz w widoku top down, że przeciwnik dostał w nogę? Takie rzeczy tylko w widoku platformowym, więc daj sobie z tym spokój w np okienku tekstu ktory bedzie opisywal co sie stalo? Zagraj sobie w jakiegos roguelike'a to zobaczysz jak mozna nawet literke 'g' w noge trafic. Powodzenia z projektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 będą logi z walki gdzieś tam na ekranie i podczas gdy ktoś w ciebie trafił wylicza szanse trafienia np. w noge i w logu ci wyskoczy w co trafił przeciwnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 no i co, jak trafi w oko to dead ? bez sensu :/ Nawet jakby była mała szansa, to chyba łucznicy nie są tacy ślepi jak ja i jak celują w głowę albo w pierś to z reguły trafiają a nie gdzieś po nogach ;o A jeśli są tacy ślepi jak ja, to nie wiem czy ktoś realu by im dał łuk :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 ja bym zrobił że jest np. że 30% w nogi 60% w korpus i 10% w głowę. I jak w głowę to wiadomo kill i jakiś efekt że głowa np. ci odpada czy cuś. W Korpus wtedy też można to pokazać i np. nasz gość już mniej się kiwa i może trzymać tylko 1 broń a tą drugą wyrzuca. A w nogi to gość się chwieje i jest nim trudniej sterować ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Mów co chcesz ja uważam że to bardziej realne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 realne jest tylko to, że jak trafi w głowe to zabije. Ale nie realne jest aby wyszkolony łucznik strzelał ci większość strzał w nogi :) Ani w cokolwiek co cie nie zabije jednym strzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 jak chcesz zobaczyć jak trudno trafić w głowę to zagraj w mount and blade ps. kto mi wstawił 1 gwiazdke^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 jak chcesz zobaczyć jak łatwo paść od strzały to sobie pooglądaj filmy, jakiekolwiek o wojne czy o czymś tam. Zdecydowanie za łatwo żeby wprowadzać to do gry. ja ci gwiadzki nie wstawiałem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Mało filmów o wojnie pamiętam, jedynie Troja czy jakoś tak ale tam goście mieli hełmy i tylko uczy i usta im chyba było widać to chyba trudno jest trafić w oko prawda^^ PS. Dobra zakończmy tę dyskusje misiek bo już taki lekki spam robimy Edit: A teraz ktoś dał 5 gwiazdek (5+1)/2=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ja dałem 5 zeby nie było :P Chociaż zapowiedzi się chyba nie ocenia. Sądzę żę ten mój sposób były fajny ale oczywiście nic nie narzucam rób jak chcesz czekam na dalsze info z projektu i powodzenia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się