Skocz do zawartości
  • 0
Penguin

VR, czy Gamemakerem da się zrobić grę na Gogle wirtualnej rzeczywistości?

Pytanie

Witam, mam problem napisany w temacie, chodzi o to czy gamemaker wytrzyma obciążenie np.: Oculus Rift, Playstation VR i HTC Vive? Chcę się szykować do stworzenia takiej małej gierki na te gogle, i czy w ogóle Gamemakerem da się zrobić taką grę.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

jeżeli chodzi o samo symulowanie trójwymiaru to tak jak Threef powiedział wszystko ogranicza się do split screenu i dwóch kamer. Problemem jest po prostu sterowanie. Na pewno da się napisać jakiś DLL co by dekodował sygnał z akcelerometru/żyroskopu z Oculusa, ale chyba nikt czegoś takiego jeszcze nie zrobił, dlatego trzeba by było po prostu ograniczyć sterowanie do samej myszki jak w normalnym fpsie. Tutaj jest jakiś prosty przykład z neta http://www.mediafire.com/file/dbgtdvon94077jk/GM+VR+custom+HMD.gmk

Tak czy inaczej może pytanie trochę infantylne, ale jak chcesz coś takiego zrobić, to nikt Ci nie broni :) Jakieś gogle VR masz ogólnie, by móc sobie to testować? Jak masz np tylko takie na komórkę, to i tak nie ma większego problemu, by streamować obraz z komputera na ekran smartphona.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 1

Dlaczego nie? Wystarczy odpowiednio rysować 2 kamery na ekranie,czyli tak jak wszystko w 3D w gm trzeba to robić ręcznie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×