Skocz do zawartości

Trotom

Użytkownicy
  • Zawartość

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Trotom

  • Tytuł
    Cadet
  • Urodziny 02.12.1999

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Skąd
    Syberia
  • Płeć
    Male
  • Interests
    komputer, języki programowania (C++,HTML,GML)
  1. Bit Story

    Mogło by się szybciej przewijać dialogi i mogły by być po Polsku. Gdy naskakuje na potwory, nagle pojawiam się obok nich. Powinienem się odbijać. A więc: Programowanie: 4/5 Fabuła: 5/5 - czemu miała by być dla dzieci? Dla mnie jest spoko. Grafika: 3/5 Muzyka: 5/5 Razem:4/5 @EDIT: Gdy przegram muszę od nowa przewijać dialogi! Obniżam do 4.
  2. Robot Sam

    @ IamTheLaw Dzieki za radę. EDIT: Nie moge tego zrobić, ponieważ tworzenie ścieżki wymaga pro.
  3. Minecraft by Nejman

    Złe: 1. Wszędzie wszystko - źle wygenerowany zrobiony świat. 2. Głupie wybieranie - zrób jakieś menu, które odpala jeden klawisz, a to co teraz zaprezentowałeś. 3. Brak animacji chodzenia. Propozycje: 1. Najpierw zrób pierwszą wersję minecrafta, później drugą, aż dojdziesz do wersji 1.0.0. 2. To co wymieniłem w złych jako punkt pierwszy - zrób jakieś menu, które odpala jeden klawisz. 3. Albo znajdź, zlbo zrób animację chodzenia. Ale przedewszystkim: 1. Najpierw zrób prostą strzelankę, później coś trudniejszego i tak dalej... i może kiedyś kopię minecrafta, jak będziesz chciał. 2. Nie masz rozumu? Musisz kopiować czyjś pomysł? Wymyśl coś sam. Pomyśl! Może zabrzmiało troche brutalnie (jeśli tak to przepraszam), ale czasem trzeba.
  4. Robot Sam

    @ karolo320 - Przeczytaj kilka postów wyżej.
  5. Robot Sam

    @taxi_driver - a co do robotów, które ( jak to określiliście) idą na pociski, to na swoją obronę powiem, że to mają być jakby zombiaki. Aby wytłumaczyć ci o co chodzi, załóżmy iż sytuacja przedstawiona w grze miała miejsce naprawdę. Jakiś gościu włamał się do centralnego komputera bazy sterującego robotami. Nie napisze oprogramowania dla nich w 5 minut. Dlatego powinny one być takie troche niezorientowane.
  6. Robot Sam

    @ taxi_driver: Ale to będzie głupie. Sprowokowałeś przeciwnika, a on obraca się do ciebie plecami i idzie dalej, jakby obrażony, że go trafiłeś.;) I'm not a pirate. Dzięki za twój pierwszy post.
  7. Robot Sam

    Napotkałem przeszkodę. Otóż mp_pontential_step nie bardzo działa. W pewnym momencie zwracają i robią kółko. Ale z tego co wyczytałem mp_potential_step służy do słabych dróg. Ale myślę iż wystarczy.;) up@ This function is not available in the Lite Edition. EDIT: Poprawiłem AI Link: na samej górze.
  8. Robot Sam

    @up2 Używaj prawego alta.
  9. Robot Sam

    Tamte kolorowe "roboty" to ludzie. O co chodzi w strzelaniu? A nad AI włąśnie pracuje. A na korytarzu gra się kończy (narazie).
  10. Robot Sam

    Dzięki za ocenę! I to pozytywną. Pewnie będzie takich mało. Można strzelać altem, dźwignie włącza się spacją, a wyłącza controlem. Nie, nie jest to nawiązanie.
  11. Robot Sam

    Poprawiłem błąd z komunikatem, a AI właśnie pisze.
  12. Tytuł: Robot Sam Gatunek: przygodówka Opis: W tej grze zaczynamy jako robot C416 w bazie pełnej zawirusowanej maszynerii. Na początku odnajdujemy pen-drive jakiegoś człowieka. Okazjuje się programistą porwanym przez roboty. Opowiada nam co się stało i prosi o ratunek. Wszystko zależy od was... Download: http://gmclan.org/up7201.html Rozmiar pliku: 1560kb Autorzy: Programowanie: Trotom + pomoc GMClanu Fabuła: Trotom Grafika: Trotom + pare elementów zapożyczyłem z GM'a Muzyka: narazie GM Screeny:
  13. Galeria Grafik

    Ładnie się zapowiada. Czekam na pełną wersję grę. Nie spojrzałem na temat tematu ( i na masło maślane Maślany)
  14. Zaciemnianie rooma

    Sprawdzałem przed napisaniem w grze i teraz w dokumentacji. A propos to czy można w healthbarze ustawić własną zmienną, czy musi być health?? EDIT: Znalazłem!! Dzięki za chęci.
  15. Zaciemnianie rooma

    Proszę: GML draw_rectangle(0,0,640,32,false) //prostokąt if zycie >= 1 { draw_sprite(zycie_,image_index,0,0) } if zycie >= 2 { draw_sprite(zycie_,image_index,20,0) } if zycie >= 3 { draw_sprite(zycie_,image_index,40,0) } if zycie >= 4 { draw_sprite(zycie_,image_index,60,0) // wyświetla ile masz serc } draw_healthbar(100,16,120,16,20,c_gray,c_blue,c_yellow,0,true,true) // pasek</span>
×