Skocz do zawartości

Matrix_

Użytkownicy
  • Zawartość

    373
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Matrix_

  • Tytuł
    Forum Veteran
  • Urodziny 04/15/00

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.jb-games.16mb.com

Previous Fields

  • Team
    Szukam!
  • Steam
    NeoInMatrix
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Częstochowa
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Tworzenie gier, programowanie stron, gra na gitarze
  1. [Temporal] Wake Up (instrumental cover)

    Chciałbym chociaż umieć tak udawać :D
  2. Procedural Sprites Generator :) Bardzo przydatne i ciekawe :D
  3. Dzięki wielkie, ale już cały kod przepisałem z użyciem serialize :D I chyba jest on najlepszy niż zabawa z implode :)
  4. Super, dzięki! Zapomniałem o tym xD A mam pytanko czy implode powoduje ze jeżeli miejsca 0,1,2 są wolne a dopiero 3 jest zajęte, to podczas tej operacji na pozycji 1 pojawia się to co na 3? W sensie nie pozwala na jakiekolwiek puste miejsca?
  5. Cześć :D Zna ktoś może sposób na przechowanie 2 wymiarowej tablicy w komórce mysql? Bo chcę przechować numer wybranej odpowiedzi i normalnie myślałem, że jak zrobię: GML $zmienna[5]=2; (jako numer odpowiedzi) później implode(",",$zmienna); i wysyłka na serwer To będzie działać i działało, ale coś się zmieniło w pewnym momencie i nie robi się [,,,,,,2] jeżeli nie odpowiadało się na inne pytania. Więc jako alternatywę zamierzam zrobić: GML $zmienna = array('id'=>'5', 'odpowiedz'=>'2'); Ale nie wiem czy można do tego zastosować podwójne explodowanie. Ktoś mógłby pomóc? [edit] albo da się jakos zamieniać puste miejsca w tablicy, aż do ostatniego wypełnionego wartościami 0 ?
  6. Project: StarShip v2

    Dziękuję za ocenę :) Niestety szkoła się zaczęła, trochę mniej czasu, ale nie zaprzestaję rozwijać projektu, na pewno będą wprowadzone pojedynki między aktywnymi graczami i ogólnie dodanie jakiegoś tutoriala i NPC-ta który trochę będzie gadał, żeby wytłumaczyć idee gry - czyli te tygodniowe wyniki, może jakieś ligi porobię, no i więcej obiektów które będą się pojawiać na mapie :) Na pewno jeszcze poprawa wydajności i jak się uda trochę zmniejszyć wagę na androidzie.
  7. Project: StarShip v2

    Pomyślałem o uzytkownikach którzy maja niewiele miejsca na telefonie. Obiekty sa ograniczone i nie ma już czego usuwać. Problem występuje u ciebie na telefonie. Aplikacja wazy nieco ponad 70mb.
  8. Problemy z GM's

    Polecam Adwcleaner, darmowa aplikacja, a syf usuwa.
  9. Project: StarShip v2

    Niestety problem z crashem występuje jeszcze na niektórych komputerach... Aktualizacja: -pieniądze są już przypisane do konta, -w każdy poniedziałek jest restart najlepszego wyniku danego tygodnia... Na stronie internetowej można teraz zobaczyć czy ktoś spadł, czy awansował w tablicy wyników w porównaniu z poprzednim tygodniem. -poprawiono kąt kamery oraz oddala się wraz ze zmianą prędkości... -zmieniono muzykę, -dodano dźwięk silnika oraz Dodano wersję Android :) Zapraszam do pobierania: GooglePlay
  10. Zabezpieczenie PHP+Mysql+_REQUEST['']

    Ładnie to wygląda, ale... ..niestety muszę to zrobić w PHP i w C#(Unity)
  11. Project: StarShip v2

    Właśnie zaraz poprosze o loga. Luncher to GM, a gra to Unity hah :D Danielus, a Ty testowałeś?
  12. Project: StarShip v2

    Błąd wywala sama gra od razu? Czy to ten felerny launcher
  13. Zabezpieczenie PHP+Mysql+_REQUEST['']

    Dzięki wszystkim za rady. Faktycznie myślę że nie potrzebuję doktoratu z tej dziedziny. Coś tam udało mi się spłodzić, zobaczymy jak będzie to działać w praktyce. Ale na razie nie muszę się martwić o hackerów, bo w grę grają 3 osoby haha Reszta jednorazowo... :/
  14. Zabezpieczenie PHP+Mysql+_REQUEST['']

    Ok dzięki wielkie, może mi się uda coś wykombinować :)
  15. Zabezpieczenie PHP+Mysql+_REQUEST['']

    Rozumiem... Najlepiej pisać samemu takie hashery czy użyć czegoś już zrobionego i wykorzystać np. sha1() albo md5() ?
×