Skocz do zawartości

Myszka


Rekomendowane odpowiedzi

Ma taki jeden problem jak zrobić by jak myszka ,, wyszła '' poza ekran to kamera za nią też ,, poszła "" <_<

Zrobiłem już inną niż jest tam na początku (ta biała strzałka) myszą. :D

 

PS Do tej myszki użyłem takiego kodu :

 

window_set_cursor(cr_none);
cursor_sprite=sprite0;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if (mouse_x > view_xview[0]+638 && view_xview[0]+640 < room_width-3)

view_xview[0] += 10;

if (mouse_x < view_xview[0]+2 && view_xview[0] > 0)

view_xview[0] -= 10;

if (mouse_y > view_yview[0]+478 && view_yview[0]+768 < room_height-3)

view_yview[0] += 10;

if (mouse_y < view_yview[0]+2 && view_yview[0] > 0)

view_yview[0] -= 10;

 

Zakładając że view ma 640x480

 

O to chodziło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if (mouse_x > view_xview[0]+638 && view_xview[0]+640 < room_width-3) //Jeśli kursor znajduje przy prawej krawędzi okna

view_xview[0] += 10; //Przesuń widok o 10 pikseli w prawo

if (mouse_x < view_xview[0]+2 && view_xview[0] > 0) //Jeśli kursor znajduje przy lewej krawędzi okna

view_xview[0] -= 10; // Przesuń widok o 10 pikseli w lewo

if (mouse_y > view_yview[0]+478 && view_yview[0]+768 < room_height-3) //Jeśli kursor znajduje przy dolnej krawędzi okna

view_yview[0] += 10; // Przesuń widok o 10 pikseli w dół

if (mouse_y < view_yview[0]+2 && view_yview[0] > 0) //Jeśli kursor znajduje przy górnej krawędzi okna

view_yview[0] -= 10; // Przesuń widok o 10 pikseli w górę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...