sebuilder Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 jak zrobic ze jak objekt jest -x od obj_spyro to ma sprite freedy_right a jak jest x od obj_spyro to ma sprite freedy_left? z góry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 GML if (x>spyro.x)sprite_index=freedy_left else sprite_index=freedy_right na przyszłość pisz zrozumialej.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się