Grela Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 jak zrobić, że kamień kreuje sie na pozycji x na ktorej byl ostatnio gracz. Chodzi o to, że gracz jest na pozycji x np. 480, a kontrolny objekt pobiera dane i za chwile wypuszcza kamień z góry pamiętając że ma być utrzymany na pozycji x na ktorej ostatnio był gracz. Jak to zrobić? Aha, ma pobierać dane co 8 sekund Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 GML //EVENT Create alarm[0] = 8*room_speed; GML //EVENT Alarm 0 instance_create(gracz.x,0,kamien); alarm[0] = 8*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 GML temp_x = gracz.x; instance_create(temp_x,0,kamien); wystarczy dac to w jakieś alarmy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Mi to nie działa :( Nie kreuje się kamień, a wszystko mam dobrze Ach ja głupi zapomniałem, kamieniowi prędkość nadać :P Edit: :( źle to działa, kreuje się tylko na jednej osi x wszystko dobrze zrobiłem, on tak robi że pobrał dane i używa tylko jednych danych x gracza i na jednej pozycji x tylko sie kreuje. Chyba przykład będzie potrzebny :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 na jednej osi x A ile mamy osi X? Oo Pewnie nie nastawiłeś alarmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Nastawiłem chodzi o to, że gracz jest na jakiejś osi x i jak dojdzie alarmu to sprawdza na jakiej pozycji x jest gracz i na tej pozycji x robi kamien alarm i po dojsciu alarmu znowu sprawdza na jakiej jest pozycji x gracz, np. jak sprawdza i jest np. x 480 to kreuje na x 480, a jak sprawdza i jest x 200 to kreuje kamienia na x 200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Lepiej pokaz screeny o co ci biega bo w opisywaniu swojego problemu nie jestes za dobry. Po dluzszym przemysleniu i crackowaniu tego co napisales pewnie dzieje sie tak ze jesli gracz byl w pozycji 400 i tam stworzyl sie kamien to jak teraz jest w innym miejscu np. 500 to kamien dalej kreauje sie w pozycji 400. Jelsi tak to kod moze wygladac tak: GML //EVENT Create alarm[0] = 8*room_speed; temp_x = gracz.x; GML //EVENT Alarm 0 temp_x = gracz.x; instance_create(temp_x,0,kamien); alarm[0] = 8*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 GML //create sx = garcz.x; alarm[0] = 50; alarm[1] = 80; //ALARM 0 sx = gracz.x; alarm[0]=70; //ALARM 1 instance_create(sx,0,kamien); alarm[1]=70; musi działać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 A może tak... GML //EVENT Create alarm[0] = 8*room_speed; temp_x = gracz.x; GML //EVENT Alarm 0 instance_create(temp_x,0,kamien); temp_x = gracz.x; alarm[0] = 8*room_speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się