kowal Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Mam takie oto pytanko :D Jest taka oto sytuacja: gdy przeciwnik ma zero zycia to chcem aby na nim pokazał sie wybuch. Prubowałem zrobic na dwa sposoby ale zaden nie wychodzi. Sposób 1 if zycie=0 { instance_create( x,y,wyboch); with(wyboch) image_speed=2 } Sposób 2 if zycie=0 { sprite_index = wyboch; with(wyboch) image_speed=2 } w tym drogim przykładzie wybuch sie pojawia ale nie idzie animacja :( Pomuzcie jeśli potraficie. Narx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 if zycie<1 { sprite_index=wyboch; image_single=-1 image_speed=2 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 5 Czerwca 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 if ( zycie == 0 ) { nowy_wybuch = instance_create( x, y, wybuch ); nowy_wybuch.image_speed = 0.2; } Image_speed to maksymalnie 1. Ale to i tak glupie rozwiazanie. Stworz nowy obiekt "wybuch", daj mu w create odpowiednia szybkosc, a animation end zniszczenie samego siebie. Wtedy bedziesz musial stworzyc tylko obiekt "wybuch" i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się