Skocz do zawartości

Animacja wybuchu


kowal

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie oto pytanko :D

Jest taka oto sytuacja: gdy przeciwnik ma zero zycia to chcem aby na nim pokazał sie wybuch. Prubowałem zrobic na dwa sposoby ale zaden nie wychodzi.

 

Sposób 1

 

if zycie=0
{
instance_create( x,y,wyboch);
with(wyboch) image_speed=2
}

 

Sposób 2

 

if zycie=0
{
sprite_index = wyboch;
with(wyboch) image_speed=2
}

w tym drogim przykładzie wybuch sie pojawia ale nie idzie animacja :( Pomuzcie jeśli potraficie.

Narx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

if ( zycie == 0 ) 
{
   nowy_wybuch = instance_create( x, y, wybuch );
   nowy_wybuch.image_speed = 0.2;
}

Image_speed to maksymalnie 1.

 

Ale to i tak glupie rozwiazanie. Stworz nowy obiekt "wybuch", daj mu w create odpowiednia szybkosc, a animation end zniszczenie samego siebie. Wtedy bedziesz musial stworzyc tylko obiekt "wybuch" i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...