Skocz do zawartości

if position_meeting


kowal

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka mam znowu problemik mały. Mam obszar 100 na 100 i chcem aby gdy najade tym obszarem na kolesia i klikne to zeby on zginął. Probowalem i zroniłem tak :

{
if mouse_check_button(mb_left)
with(obszar) if position_meeting(x,y,koleś)
instance_destroy();
}

No tak ale teraz jest tak, że dobiero gry środek obszaru bedzie na kolesiu to on zginie, a ja chcem aby przy samym dotknięciu go tym obszarem to zeby on zginął. Pomocy - z góry dziękuję.

 

 

 

Wiem, że można zrobic to w ten sposob:

 

obszar Colision to koleś:

i tu wstawiamy

if mouse_check_button(mb_left)
instance_destroy();

 

ale właśnie ja to wszystko chcem w step zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj, obszar to obiekt ? Tak ?

 

EDIT

To w step w obiekcie koles (ten co ma byc niszczony) daj :

if collision_circle(x,y,sprite_width/2,obszar,1,1)
&& mouse_check_button(mb_left)
{instance_destroy();}

Powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...