kowal Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Siemka mam znowu problemik mały. Mam obszar 100 na 100 i chcem aby gdy najade tym obszarem na kolesia i klikne to zeby on zginął. Probowalem i zroniłem tak : { if mouse_check_button(mb_left) with(obszar) if position_meeting(x,y,koleś) instance_destroy(); } No tak ale teraz jest tak, że dobiero gry środek obszaru bedzie na kolesiu to on zginie, a ja chcem aby przy samym dotknięciu go tym obszarem to zeby on zginął. Pomocy - z góry dziękuję. Wiem, że można zrobic to w ten sposob: obszar Colision to koleś: i tu wstawiamy if mouse_check_button(mb_left) instance_destroy(); ale właśnie ja to wszystko chcem w step zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Czekaj, czekaj, obszar to obiekt ? Tak ? EDIT To w step w obiekcie koles (ten co ma byc niszczony) daj : if collision_circle(x,y,sprite_width/2,obszar,1,1) && mouse_check_button(mb_left) {instance_destroy();} Powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Wielkie dzieki działa - sam bym do tego nie doszedł, za długi kodeczek heheh. Jeszcze raz wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się