David Dark Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 nie da sie zrobic tak ze przedmiot przeniesie sie do innego roomu i wsadzi do plecaka. albo ja o czyms nie wiem? :huh: Musisz podzielic jeden room, zrob miejsce na mape i miejsce na plecak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 nie da sie zrobic tak ze przedmiot przeniesie sie do innego roomu i wsadzi do plecaka. albo ja o czyms nie wiem? :huh: Musisz podzielic jeden room, zrob miejsce na mape i miejsce na plecak. Nie no chce żeby jak naciśnie sie jakiś klawisz to pojawi się ekwipunek... no ale to będzie chyba przejście do innego rooma ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Nie. To będzie po prostu rysowanie.... Tzn. Zależy jak to ustawisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Dobra zrobie wszystko w jednym roomie <_< I jeszcze jedno jak zrobić żeby ekwipunek 'chodził' za bohaterem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Tyle razy to było wałkowane. Polecam przeczytać FAQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Dobra zrobiłem że ten 'kwadracik' podąża za ekranem ale jak zrobić żeby np. miecz podążał dopiero jak sie go wrzuci do ekwipunku ? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Dając byle jaką zmienną i warunek? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Dając byle jaką zmienną i warunek? :mellow: Doda jestem początkujący możesz mówić troche jaśniej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Doda Jeszcze jeden raz coś takiego a nie pomogę. GML if ( inEq == 1 ) { //skrypt poruszania za bohaterem czy czymśtam } else { //stoi w miejscu } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Jeszcze jeden raz coś takiego a nie pomogę. GML if ( inEq == 1 ) { //skrypt poruszania za bohaterem czy czymśtam } else { //stoi w miejscu } :P Unknow variable inEq - nie działa :angry: https://gmclan.org/up3391_11_pleeeeeeeeeecak.html ściągnij i popraw ^^^^^^^^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 nawet nie dales tego kodu co ci yoda podal wiec jak ma dzialac? edit masz tu kod: GML if (w_plecaku = 1) {x = o_plecak1.x y = o_plecak1.y} wiesz gdzie go wstawic czy nie masz ani troche oleju w glowie? jak nie to ---> STEP w obiekcie przedmiotu poniewaz jest juz zmienna ktora trzyma w sobie informacje czy przedmiot jest w plecaku wiec ineq nie jest ci potrzebne. moje uwagi: 1. Nie czytales wogole tematu ktory zamiescilem wraz z tym przykladem bo inaczej bys sobie poradzil. 2. Unknow variable inEq - nie działa. Wiesz co to znaczy unknown variable? To znaczy ze nie dales jej nigdzie w create skad gm ma wiedziec o co ci biega. 3. nic nie umiesz 4. zawracasz leb ludziom, ktorzy ci pomagaja, a ty nic nie starasz sie zrozumiec i nauczyc. 5. robienie ekwipunku jest dla ciebie za trudne zajmij sie czyms prostszym 6 kthanksbai Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Unknow variable inEq - nie działa mad.gif Trzeba zadeklarować zmienną inEq... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Thanx David za reprymende Skąd mam wszystko wiedzieć jak nigdy nie robiłem ekwipunku ? zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi