pawcio3018 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Chciałbym zrobic kamere za autem lecz nie wiem jak pomozecie moze jakims kodem czy cos? Naprawde zalezy mi natym za to bede wielce wdzieczny :blink: :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Są przykłady na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 W 3D? W 2D? Jak w 2D chcesz zeby kamera szla za samochodem to szukajka i wpisz viewy bo to bylo niezliczona ilosc razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 chodzi mi o 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 z jego poprzednich postow wynika ze robi gre w 3D ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Zmień pozycje kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 wez bylejaki przyklad 3d i po sprawie, chocby mojego XenoN Basic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 ok dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 męczyłem się nad tym przykładem co podałeś ale nic z tego nie wyszło dał by może ktoś kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Wiec tak: w XenoNie za kamere odpowiada skrypt: xenon_set_camera_projection() Jako argumenty podajesz pozycje i jej nachylenie. Przyklad: GML xenon_set_camera_projection(alpha,beta,range,x,y,z,length,projection_type) alpha, beta - katy nachylenia range - okresla na jaka odleglosc kamera 'widzi' x, y, z - pozycja kamery length - odleglosc oka od kamery (gdy projection_type jest rowne true) projection_type - gdy wartosc jest rowna true, ustawia oko kamery na pozycji wyliczanej z length i alpha oraz beta. Oko to jest wtedy zawsze skierowane w kierunku pozycji kamery, czyli uzywa sie tego do widoku 'z za plecow' bohatera. W przykladzie silnika kod wyglada tak: GML xenon_set_camera_projection(angle+cam_angle+180,-cam_beta,2*2048,x,y,z+120,256+zoom,1) angle odpowiada za obrot kamery, analogiczne do direction. Mozesz tu wpisac: auto.direction co bedzie oznaczalo ze ma patrzec w tym samym kierunku jaki ma object auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Dzięki teraz działa jak powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się