matrekus Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Cześć, jestem bardzo początkujący i robię grę na motywie arkanoida i mam pytanie Jak zrobić żeby za piłką leciał ogień taka animacja, i żeby zmieniał się z kierunkiem lotu piłki (że jak leci do dołu piłka to ogień na górze i na odwrót) ? z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 uzyj particli (efektow) dostepnych w zakladce draw :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrekus Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 dzięki ale jak dodać animację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Musisz przypisać "ogniu" (? :P ) jakąś prędkość i kierunek odwrotny ( o 180 stopni ) do kierunku piłki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 @up: ogniowi jak coś :/ Przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrekus Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 nie działa mi mam starą wersje (6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 nie działa mi mam starą wersje (6) Rotfl, to zainstaluj nową? :D Poza tym, GM7 nie jest chyba bardziej rozwinięty w tej kwestii w przód, co do poprzednika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...