Ajot Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Tak więc, napisałem bardzo prosty [ i na razie trochę ułomny :P ] program graficzny do tworzenia sprite'ów. Ma on wbudowaną lupę 16x. I posiada tymczasowo tylko 1 narzędzie - Ołówek. Ikona obok później posłuży jako pędzel, tymczasowo jest tam dodany dodatkowy półprzezroczysty czarny kolor do Anti Aliasingu ( Później dam możliwości regulowania przezroczystości ]. Dałem możliwość zapisywania w 2 formatach - Sbs jako zwykły save, żeby mniej zajmowała wersja do edycji ;) Oraz *.bmp, gotowe do dodania w grze. Enjoy ;) Download PixelDraWer 0.0.0.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 No nawet fajny ten edytor grafiki ;) przejzysty co bardzo ważne, i łatwo sie rysuje bo zrobiłeś przyciąganie do siatki ( ? czy cos w tym stylu ) że kwadraciki rozkładaja sie równomiernie. Dodaj jeszcze rozszeżona palete barw, gumke i tym podobne a bedzie to fajny programik :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Kolory inaczej wyglądają na palecie, inaczej na kartce <_< i kolory chowają się za paletą kolorów. Dałem możliwość zapisywania w 2 formatach - Sbs jako zwykły save, żeby mniej zajmowała wersja do edycji ;) Oraz *.bmp, gotowe do dodania w grze. Wersja do edycji *.sbs zajmuje dużo więcej niż w *.bmp 185kB :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Sadam chyba już zna moją opinie :] Nie ? Ok, programik jest fajny ! Przydało by mi sie coś podobnego w moim programie (Draw Studio) ;) Ale brakuje mu kilka możliwości edycji jak już kowal powiedział (napisał) :] Radsun, to logiczne. Sadam pewnie zrobił że każdy kwadracik zapisuje swój kolor pozycje i depth do pliku. Więc sobie policz, (ilość kwadracików * (1 bajt * ilość znaków w lini)) + 1 bajt. Dobrze napisałem ? :P EDIT Myśle że pojawi się coś takiego jak edycja wielkości kartki. EDIT 2 Źle mówiłem z tym rozmiarem pliku, skorzystałeś chyba z game_save, tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Sbs jako zwykły save, żeby mniej zajmowała wersja do edycji To czmu napisał że mniej zajmuje? :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Chyba zrobil tak : :P Narysowal dwa kwadraciki i zapisał po czym sprawdzil wielkosc pliku hehe no wychodzi, ze: poczotkowa wielkosc pliku bez zadnej grafiki - 18 kb kazda kropka - ok 1 kb po zamalowaniu calego pola wyszlo mi ponad 1 mb - ale trzeba pamietac ze na jednym koloze mozemy namalowac jeszcze raz i to tez zwieksza wielkosc pliku. Tak samo namalowany obrazek w formacie bmp zajmuje 4 kb. hehe bardzo mala ruznica hehe - ja wole w bmp zapisywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Hehe, no to Sadam. Zrób własny sposób zapisu plików *.sbs na podstawie plików tekstowych. No i oczywiście odczytu. ;) Powinno wyjść oszczędniej. EDIT Z moich wyliczeń wychodzi że plik będzie zajmował wtedy maksymalnie 12090 bajtów ;) Dość mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się