LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Siema jak zrobić zeby np. po zlikwidowaniu 5 obiektów takich samych mozna bylo przejśc poziom lub otrzymac wskazówke ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Siema W obiekcie, którego to trzeba zlikwidować w DESTROY EVENT napisz: GML global.zlikwidowanych += 1; if ( global.zlikwidowanych == 5 ) room_goto_next(); // Czyli przejście do następnego poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 a zamiast tego "zlikwidowanych wpisać nazwe obiektu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 LOL! Przecież global.zlikwidowanych to zmienna odpowiedzialna za liczbę zabitych :X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Jak zabijesz kogos to wpisuje GML global.zlikwidowanych += 1; a to moze byc w step gracza GML if ( global.zlikwidowanych == 5 ) room_goto_next(); // Czyli przejście do następnego poziomu. w create gracza GML global.zlikwidowanych = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 a to moze byc w step gracza A po co to dawać, żeby sprawdzało co stepa, jak może sprawdzić tylko raz w tym evencie destroy? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Jak będzie STEP gracza, to w CREATE gracza trzeba wpisać jeszcze: GML global.zlikwidowanych = 0; Dlatego dałem w DESTROY obiektu, aby uniknąć tego, bo pewnie by sobie nie poradził :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi