Drwal Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Mam taki problem nie wiem co zrobic żeby jakiś obiekt był na innym np. piłka ma przeleciec po drodze a przelatuję pod :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 ustaw depth obiektom. Im mniejszy depth tym obiekt będzie bardziej na zewnątrz ;) (na wierzchu) depth ustawiasz przy edycji obiektu w małym polu tekstowym po lewej stronie okna ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Ustaw depth :) W zasadzie Marek.S wszystko wyjaśnił, ale ja podam jeszcze screena :) np. Piłka ma depth = 0 - jeśli chcesz żeby przeleciała po drodze ustaw drodze depth = (np.) 1 :) Jeśli ustawisz drodze depth = (np.) -1 wtedy droga będzie nad piłką :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 to ja jeszcze dodam, że depth zmieniać można za pomocą kodu np: GML depth = -15 //;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się