Paqoo Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Jak wykorzystać timelines? Jak to działa? Można użyć do filmiku w grze? Czy są prostsze wyjścia?? :blink: Z góry thx :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 https://gmclan.org/index.php?wiki&wart=92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Hehehe. Dzięki. Ciekawy link. Na pewno skorzystam. Ale czekam na inne odpowiedzi. Może ktoś powie, czy da się zrobić filmik przy ich pomocy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Sory za double posta, ale chcę odświeżyć temat. Powie mi ktoś, czy da się wykorzystać timelines w filmikach? A może robić to inaczej? Jak one konkretnie działają? Bo w tym linku mam tylko komendy do GML-a. Odpisujcie ziomale! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Sory za double posta, ale chcę odświeżyć temat. Powie mi ktoś, czy da się wykorzystać timelines w filmikach? A może robić to inaczej? Jak one konkretnie działają? Bo w tym linku mam tylko komendy do GML-a. Odpisujcie ziomale! :P Ehh. time line czyli linia czasowa pozwala na wykonanie czynności rozłożonych w czasie. Operując nimi na obrocie, pozycji, skalowaniu objektów można zrobić prosty filmik. Np.: 0 - x+=1; 1 - x+=2; 2 - x+=3; 3 - image_angle+=90; Czyli będzie przez 3 stepy sie poruszał ruchem jednostajnie przyśpieszonym a potem się odwróci i zatrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 da sie. Timelines to przeciez to samo co alarmy tylko w niektórych przypadkach mniej upierdliwe... (a w innych bardziej, żeby nie było) Odpisujcie ziomale! :P mimo ze odpisalem - ja nie 'ziomal'. jakby co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Aha to sorry ^.^ Bo ze mnie raper i multi killa i wogóle Moczykij hahahaha !!! Ale do rzeczy.. : Jakiś konkretny przykład?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Aha to sorry ^.^ Bo ze mnie raper i multi killa i wogóle Moczykij hahahaha !!! Ale do rzeczy.. : Jakiś konkretny przykład?? 0 GML y-=4; 1 GML y-=4; 2 GML effect_create_below(ef_explosion,x,y,0,c_red); 3 GML y-=2; 4 GML effect_create_below(ef_explosion,x,y,1,c_red); 5 GML sprite_index=spr_dead; Oto przykład filmiku, w którym "ziomal" idzie i wycieka z niego krew(najpierw mała plamka, a potem większa), aż w końcu umiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Dzięki już wszystko rozumiem!! Fajna rzecz te timelines.. Nie trzeba tylu alarmów marnować :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi