Sirluki Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Witam :) Mam problem, otóż: Mam 4 viewy w grze i w view [0] rysuje obj_instrukcja - jak zrobić, aby ten obiekt nie był widoczny w żadnym innym viewie? Podobny problem miałem w tym temacie. Ale kod podany przez Kryniaka (za co bardzo mu dziękuje) nie działa na obiektach. Dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 wyłącz mu visible? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 wyłącz mu visible? :| Chyba mnie nie zrozumiałeś :) Jeśli wyłączę visible, to on będzie niewidoczny we wszystkich viewach, a ja chcę, aby on był widoczny tylko w view[0] a w żadnym innym (tzn. view [1], view [2], view [3]) już nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 GML if view_current[1] = true then visible = 1 else visible = 0 view_current* The currently drawn view (0-7). Use this only in the drawing event. You can for example check this variable to draw certain things in only one view.* Variable cannot be changed. * Uzywaj tego tylko w evencie Draw. Mozesz sprawdzac zmienna view_current zeby drawowac tylko okreslone rzeczy w tylko jednym view. Mam nadzieje ze pomoglem xD #Edit W tagu gml nie pogrubia then :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 eśli wyłączę visible, to on będzie niewidoczny we wszystkich viewach, a ja chcę, aby on był widoczny tylko w view[0] a w żadnym innym (tzn. view [1], view [2], view [3]) już nie On ci dobrze powiedział.... ale jeśli viev_current = 0 to visible = true, a jeśli nie (else), to ustawia false :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 GML if view_current[1] = true then visible = 1 else visible = 0 view_current* The currently drawn view (0-7). Use this only in the drawing event. You can for example check this variable to draw certain things in only one view.* Variable cannot be changed. * Uzywaj tego tylko w evencie Draw. Mozesz sprawdzac zmienna view_current zeby drawowac tylko okreslone rzeczy w tylko jednym view. Mam nadzieje ze pomoglem xD #Edit W tagu gml nie pogrubia then :P Mam pewne problemy z tym :huh: Wkleiłem ten kod do draw w obj_instrukcja a w obj_postac_1 dałem że jeżeli nacisnę np. spacje to żeby rysowało obj_instrukcja i... nie tworzy obj_instrukcja, nie wspominając już o tym aby był on widoczny tylko w jednym viewie :) Ten kod zastosować w draw obj_instrukcja? On ci dobrze powiedział.... ale jeśli viev_current = 0 to visible = true, a jeśli nie (else), to ustawia false smile.gif No tak, to samo napisał Saus :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 GML if(view_current==0) // 0 to liczba viewa { draw_sprite_ext(...); } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 GML if(view_current==0) // 0 to liczba viewa { draw_sprite_ext(...); } ? Ten sam kod podał mi Kryniak i napisałem, że nie działa obiektach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się