Lord Vayaa Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 w create widok=0 w step xx=view_xview[0] yy=view_yview[0] x=xx+400 y=yy+524 w left pressed global.HP+=50 global.MP-=25 widok=1 w draw xx=view_xview[0] yy=view_yview[0] xg=hero1_obj.x yg=hero1_obj.y draw_sprite(magic1_spr,0,xx+400,yy+524) if widok=1 { draw_sprite(magic2_spr,0,xg,yg) } EDIT LOL Zapomnialem zapytac jak zrobic by magic2_spr znikalo po kilku sec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 A to pytanie gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Alarmy się kłaniają ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 No to wiem ale ja sie na nich nie znam powie ktos jak to zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 w left pressed: GML global.HP+=50; global.MP-=25; widok=1; alarm[0]=2*room_speed; Alarm[0]:GML widok=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Dzieki a jednak latwe to zamykam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi