Skocz do zawartości

Wycinki kołowe


Rekomendowane odpowiedzi

No taki mały skrypcik, na podstawie którego można rysować wycinki kołowe. Oczywiście łatwo operując(360*hp/maxp) argumentem czwartym(czyli argument3) można otrzymać koliste healthbary.

GML
draw_circle_slice(x,y,radius,filled_angle,col1,col2);

!!!POBIERZ TU!!!

Żeby chodziło w wersji dla bez pro trzeba skasować dwa ostatnie argumenty i użyć draw_line(zamiast draw_line_color).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem mu dac przyklad ale od kilku dni bywalem rzadko - wazne sprawy mialem.

Oto przyklad:

https://gmclan.org/up1105_11_shapebar.html

I jeszcze raz sorki ze nie dalem wczesniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spox. W prawdzie udała mi się dość prymitywna metoda(przy bardzo szerokich kołach mi się rozszczepiało), ale chylę czoło. To jest dużo lepsze niż mi się udało wyskrobać, na dodatek wystarczy sobie zrobić gradientową(white to dkgray) texturke i blendować potem. Dzięki(w creditsach mam wstawić ikonkę Xenona czy nick?).

 

Raczej nick (bo przeciez nie uzywasz w projekcie xenona ;P )

PsichiX

To ok. Ja. :P

Edit: Chociaż to logo fajnie wygląda :P To znowu ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...