Gość tomaszr Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Mam gre zrobiona w stylku breakout (przyklad tutaj) i chcialbym: 1. Jak zrobic spadajace bonusy jak pilka dotknie losowy klocek. 2. Mam edytor plansz (przyklad tutaj) i mam tez zapis stanu gry (przyklad tutaj). Poladczylem te obydwa przyklady i chce zrobic zeby moja gra wczytywala te plansze 3. Jak zrobic zamias w gm wbydowane roomy (olansze) to gra je wczytywala z pliki (punkt wyzej ^) Prosze o szybka odpowiedz! :D PS mam GM 7 Pro Z gory thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 1. W evencie destroy klocka (czyli co sie dzieje jak sie niszczy xD): GML if (ceil(random(2))=true) // Szansa 50/50 jesli wpiszesz 3 bedzie szansa 1/3 itp. instance_create(x,y,bonus) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 w kolizji klocka z pilka daj: GML instance_create(x,y,bonus) with(self) instance_destroy(); A w create clocka daj: GML gravity_direction = 270; gravity = .5; I to wszystko jak sadze ;P EDIT: Teraz dziala ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 with(self) instance_destroy(); instance_create(x,y,bonus) Arrrghhh po co znów to with (self) :P Poza tym chyba zniszczy się zanim stworzy nowy obiekt :hitler: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 nom przydaloby sie to dac na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 przyzwyczajenie ;P ja tak zawsze pisze (od czasow gm 5.3a) w sumie masz racje, kolejnosc mi sie powalila ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomaszr Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 A moze ktos odpowie na inne moje pytania bo bardzo one mi sa potrzebne. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 jak zrobić aby po zniczczeniu wszystkich klocków przechodziło się do kolejnego poziomu tak jak w arkanoidzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 GML if instance_number(blok) = 0 { room_goto_next(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Nie polecam robić poziomów na roomach. Lepiej jeden room i ładować klocki z pliku zewnętrznego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się