ravh Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Wstyd o to pytać ale... No mam 3 życia, chciałbym aby po zetknięciu z wybranym obiektem mi jedno odjęło. Więc ustawiłem Collision mojego "hero" z tym obiektem i dałem "Set number of lives", wartość -1, i zaznaczyłem relative. I teraz jak wejdę na ten objekt, to życia błyskawicznie mi ubywają (ok. 20/sek). Dlaczego? Wiem jest przykład "1945", ale przekleiłem nawet wszystko a i tak nic. Proszę więc o pomoc. :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Ano dlatego ze event kolizja sprawdza czy w danej chwili ma miejsce kolizja z wybranym obiektem. A skoro kolizja jest caly czas to zycia caly czas sa odejmowane. Zniszcz wrogiobiekt przy kolizji, odbij od niego gracza, wstaw ograniczenie czasowe pomiedzy jedna strata zycia a nastepna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravh Opublikowano 1 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 ok, a powiedzmy jak zrobić aby, w przypadku kolizji room się restartował a żyć było o jedno mniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 jak masz obiekt 'game_control' to zaznacz President persistent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 room_restart() i zycie -= 1; Matt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 to zaznacz President. Sam jesteś Prezydent :D Chyba persistent :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Zawsze mi się to kojażyło z prezydentem xD tak chodziło mi o 'persistent' :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravh Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się