Tadzik Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Kolejny problem wygląda tak, że gdy wychodzi się z rooma, a zbudowało się budynek i powróci się do tego pokoju to budynku nie ma tylko jest stan rooma taki jak stan początkowy. Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Musisz zachować informacje o stanie rooma, gdy z niego wychodzisz w zmiennych globalnych, a gdy wracasz jakoś je wczytywać. Inaczej zawsze jak wchodzisz do rooma będziesz go miał w poczatkowej postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Najlepiej zrób sobie obj_loader i wczytuj wszystko z plików ini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Możesz użyć np. game_save i game_load. Choć to nie najlepszy pomysł. Zmienianie rooma: GML game_save( 'StanRoom.sav' ); room_goto( innyRoom ); Powrót do rooma: GML if( !( file_exists( 'StanRoom.sav' ) ) ) game_load( 'StanRoom.sav' ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Zaznacz persistent w roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Zaznacz persistent w roomie. No i po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 No i po co? Po to, żeby oszczędzić sobie zapisywania. Kolizja gracza z teleporterem: GML x=xprevious; room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się