Skocz do zawartości

Combo ciąg dalszy


Grela

Rekomendowane odpowiedzi

Przy "stompnięciu" wroga dodaj skrypt:

GML
event_user(0);

W User Event 0 (jest w Other) daj skrypt:

GML
if combo=10 {

instance_create(0,0,super_show); // Stwórz objekt wyświetlający napis "Super"

}

 

btw. GeoStomp inspiruje? ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, przy pierwszej 10 i dalej nie będzie. Co 10 combo:

create

combomax=10;

kolizja z podłogą

combomax=10;

event_user(0)

if combo=combomax {
// twórz napis
combomax*=2;
}

Oczywiście w połączeniu z wcześniejszym kodem z drobnymi przeróbkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mi daje coś takiego??:

Kolizja z wrogiem:

event_user(0);

W User Event 0 (jest w Other) daj skrypt

if combo=10 {
if combo=combomax {
// twórz napis
combomax*=2
}
}

combomax=10;

kolizja z podłogą

combomax=10;

Może być niedobrze...a teraz ide sprawdzić kod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...