racoon66 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam serdecznie. Nasz team składa się z programistów, nie mamy dobrego grafika. Na początek chcielibyśmy zobaczyć :) jak sobie poradzi ze stroną tytułową i formularzem logowania. Wytyczne do obrazka: - format png lub gif (najlepiej png z przezroczystym tłem) - klimat: postnuklearny (apokalipsa po wojnie atomowej itp) - wymiary: 600X600 (lub inne jeżeli jest inny pomysł) - gra jest "webowa" - co do palety to co zasugeruje grafik, jestem programistą nie znam się na paletach kolorów itp rzeczach Link do gry narazie nie podaję tutaj, dopiero po przedstawieniu grafik na e-mail lub jakieś portfolio. Po prostu gra jest "za młoda " 24.12.2007 weszła w beta testy i jest otwarta tylko dla beta testerów Za wszelkie info pięknie dziękuję :) Na wszelkie sugestie i propozycje jesteśmy otwarci :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 pokaż coś związanego z tą grą, daj link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racoon66 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Wysłałem ci na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 A jaki silnik/bibliotekę grafiki i środowisko programistyczne używacie? O) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 To ja też poprosze o jakiś "materiał". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Zomfg, jeśli chcesz żeby Ci ktoś pomógł to napisz w temacie coś o tym projekcie. LAME :s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racoon66 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 - sinik własny - php i postgresql jako bazę danych ale to do grafy masię raczej słabo - gd biblioteekę ale patrz punkt 2 bo wszystkie srypty obsługują zarówno stanadard jpg jak i png jak i gif - hmmm wiecie jestem programistą a nie znam sie na kolorach dla mnie różowy to dziwna odmiana czerwieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Ja mogę co najwyżej robić grafiki 100x100 Na paincie :) lubię pixelować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Było takich jak Wy tysiące.Co na to nasi ? http://wiki.gamedev.pl/Jak_nie_lamić Punkt pierwszy. Damn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racoon66 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Każdy z nas wciąż wpada na wiele ciekawych pomysłów - każdy ma ich więcej, niż kiedykolwiek będzie w stanie zrealizować. Co ty masz zamiar robić w takim projekcie? Co potrafisz, ile już masz zrobione? Jeśli chcesz tylko wymyślać albo zarządzać to niestety musisz pogodzić się z tym, że nikt nie napisze ci twojej wymarzonej gry. - Zrobiony jest silnik gry - grafika jest też zrobiona ale bardzo słaba jak na dzisiejsze standardy - trochę problemów sprawia sam serwer ponieważ on dla mnie zarabia kaskę (rozdział łącza) dlatego nie chcę za dużo userów narazie tam wpuszczać bez wyraźnej potrzeby - co do materiału to postaram się coś zamieścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się