Nicolas Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Jest pewien program o nazwie Polymaker 2. Jest to prosta aplikacja do robienia 'modeli' 3D, które dzięki odpowiednim skrytptom można odczytać w gemie . Bo jak wiecie modelowanie kodem może być nużące. Ja aby ułatwić wam (i sobie) życie stworzyłem konwerter, który z pliku modelu (*.pm1) odczytuje kod który należy wstawić do drawa i zapisuje go w pliku nazwamodelu.txt w folderze z modelem co niezwykle (przynajmniej mi) ułatwia prace. Linki: Źródło Polymaker 2 Plz oceńcie THX dla Goomana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 To jest świetne ! EDIT Można by dodać kilka bajerów :D EDIT 2 Ty to napisałeś (konwerter) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Żeby nie było ja: tylko konwerta pisałem, a Polymaker 2 znalazłem. Ten program i mój konwerter mają jakiś błąd bo tylko block działa <_< . Przetchwilą to zaobczyłem. Wie ktoś co to zabłąd: Error reading read. Chyba podczas odczytywania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 No wiem :] też dzisiaj go wygrzebałem (chodzi mi o Polymaker) :D Big dał ni do niego linka xD i sam chciał napisać taki konwerter, tak przyjamniej go zrozumiałem. EDIT Poprawiłem tego buga xD http://xthost.info/Nicolas/konwerter.gm6 Musze też powiedzieć że narobiłem tam troche bałaganu :] ale nie miałem zbyt dużo czasu, zresztą wszystko działa :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Problem, o którym spomina Tymon polega na zaposywania liczb zmienno przecinkowych za pomocą przecinka, a GM wyma kropki (np. 25.121515). Bład zachdzoi i w konwerterze, i w polymakerze (ten to nawet własnych modeli nie otwiera prócz block). A więc, aby używać modeli z Polymakera trzeba je przekonwertować naszym porgramem lub pozmieniać przecinki na kropki i użyć skryptu (żałosne te przecinki). A więc teraz proszę o ocenę naszego programu jako naprawy i konwertera by Nicolas i Tymon. Sorka że pogmatwałem. Ale pisze to drugi raz bo był bląd :(. Edit: Dowiedziałem się, że Tymon zrobił, aby konwert odrazu naprawił plik pm1 i dodałem możliwość otwarcia plików pmo w celu ich naprawy. Naprawiona wersja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 DObra jak ktos z was opanuje w miare troche ten program do modelowania to mozesie zglosic do mnie do wspolpracy, a mowie wam, pomysl mam swietny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Otom ja sie na tym znam :] Myśle że inne osoby które robią w 3D też nie mają z tym problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Pan Bigshit hm.. taky interes marny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Firemark :] Nigdy nie wiadomo co z tego wyjdzie :] A tak BTW to robie z nudów twoją podobizne xD Dizzy + Fire xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Pan Bigshit Nie przeinaczaj mojej ksywy FRAJERMARKU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Nie przeinaczaj mojej ksywy FRAJERMARKU <{POST_SNAPBACK}> Frajer to gra w Bayerze Leverkusen: :P :P :P :P Pan Bigshit hm.. taky interes marny... Zamiast "SHIT" mów "POO" (cytat z South Parka :P ). czyli inaczej mówiąc, zamiast "gówno" mów "kupa" :P A co do tego polymakera, to nie mogę się w nim coś połapać. Wolę anim8or. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Wiecie co :) chyba zrobie coś takiego jak PolyMaker :] Tylko Bigshark albo ktoś kto zna sie na przechodzeniu do 3D będzie musiał mi wytłumaczyć troszke to 3D xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Nie wiem czy jest sens , przecież w kolejnym gm (tj. 6.1) będzie można z wielu programów wczytywać modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 tyle ze GM6.1 wyjdzie moze nawet i za pol roku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekk15 Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Dajcie na jakiś inny hosting bo nie mogę pobrac :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Nie znajdziesz już tego, chyba że mam na dysku źródła. Trochę to stare i pewnie na forum YoYo pojawiła się nowsza i sprawniejsza wersja. Sprawdź. A Feynorn i TuxMan po ostrzeżeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 marekk15 - Warn za odświeżanie tematu. A TuxMan i Feynorn dostają po warnie za posty nic nie wnoszące do tematu. EDIT: Widzę, że Tymon już się tym zajął ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi