Skocz do zawartości

przechodzenie romu z tą samą ilością kasy


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

if !variable_global_exists('kasa')

then global.kasa=0;

 

To w create obiektu, jesli zmienna nie istnieje ustawia ja na 0, jesli istnieje zostawia, potem tylko dodajecie wartosc do tego.

Jak dacie na create

global.kasa = 0

to co room bedzie ustawialo na 0 a tak jak napisalem zostawi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak jeszcze zrobic że gdy przejde z jednego pokoju do drugiego i wroce spowrotem , to żeby wszytsko bylo taj jak bylo gdy opuszczałem ten pokuj ?

 

(Chodzi o to że gdy wejde do miasta z mapy i wruce na mape to zeby room nie zaczynał się od początku tylko od tego miejsca co skonczyłem a gdy wruce do miasta to zeby bylo pobudowane to co bylo pobudowane wczesniej )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...