Nirvan Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Jak zrobić że gdy np. w pierwszym poziomie zdobede 34 kasy to gdy przejde do nastepnego to żebym mial tyle samo kasy co zdobylem w tym pierwszym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zrob zmienna globalna :P global.kasa = 0 na game start a potem dodawaj przy zbieraniu kasy global.kasa += 1 i bedzie zawsze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Nie wiem czemu ale mi to nie dziala :P Mam ten sam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 hmm. może masz obiekt w którym ustawiasz punkty na zero w obu roomach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 if !variable_global_exists('kasa') then global.kasa=0; To w create obiektu, jesli zmienna nie istnieje ustawia ja na 0, jesli istnieje zostawia, potem tylko dodajecie wartosc do tego. Jak dacie na create global.kasa = 0 to co room bedzie ustawialo na 0 a tak jak napisalem zostawi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Dobra dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 jak jeszcze zrobic że gdy przejde z jednego pokoju do drugiego i wroce spowrotem , to żeby wszytsko bylo taj jak bylo gdy opuszczałem ten pokuj ? (Chodzi o to że gdy wejde do miasta z mapy i wruce na mape to zeby room nie zaczynał się od początku tylko od tego miejsca co skonczyłem a gdy wruce do miasta to zeby bylo pobudowane to co bylo pobudowane wczesniej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Kiedy wychodzisz do mapy: GML game_save( 'mapa.sav' ); I wracasz: GML game_load( 'mapa.sav' ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Ktoś wie jak zrobić przechodzenie z roomu do roomu z określonych pozycji z zachowaniem zmiennych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 mm, nie bardzo rozumiem. Zaznacz obiektowi persistent, użyj zmiennych globalnych, jak wolisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Tak właśnie zrobiłem. Miałem buga w kodzie i przez to robiły się problemy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Miałem buga w kodzie i przez to robiły się problemy Może byś napisał jakiego buga? Nikt Ci nie pomoże, jeżeli będziesz pisał tak zbyt ogólnie;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Użyłem czasu przeszłego, czyli nie mam już problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się