Grela Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Mam platforme że wróg jak jest na niej to chodzi, ale chcę tak zrobić że jak koliduje z bokiem tej platformy to się od niej odbija jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Mam platforme że wróg jak jest na niej to chodzi, ale chcę tak zrobić że jak koliduje z bokiem tej platformy to się od niej odbija jak to zrobić?? Ustaw grawitację. https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 Aha, i użyj lengthdir_x. Marek.S robił podobny przykład. Chyba przykład naskakiwania. Przeanalizuj go, a bedziesz wiedział co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 if!(place_free(x-4,y))hspeed=4 if!(place_free(x+4,y))hspeed=-4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Ustaw grawitację. https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 Aha, i użyj lengthdir_x. Marek.S robił podobny przykład. Chyba przykład naskakiwania. Przeanalizuj go, a bedziesz wiedział co robić. Gdzie jest?? Edit: Działa, dzięki aha i jeszcze jedno odleglosc = 100 // odleglosc celownika od gracza _x=lengthdir_x(odleglosc,_dir) + x _y=lengthdir_y(odleglosc,_dir) + y jak tu narysowac sprita Chodzi mi o to że celownik rusza sie tak ograniczono że ma odległość ale jaki tu kod dać na sprita zamiast zwykłego koła czyli draw_circle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Gdzie jest?? W jego uploaderze... A jak myślałeś? :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 if!(place_free(x-4,y))hspeed=4 if!(place_free(x+4,y))hspeed=-4 nie szybciej if ! (place_free(x+ 4 * sign(vspeed),y))vspeed=-vspeed :) Edit: draw_sprite(celownik,-1,_x,_y) miałeś poszukać do czego służy funkcja lengthdir... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Już sam to odkryłem dziex:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się