Skocz do zawartości

Imiona


GMcliker

Rekomendowane odpowiedzi

1.Zrób nowy object np. obj_draw_michal a w nim w akcji draw daj taki kod

draw_text(obj_michal.x,obj_michal.y-16,'Michał')

wyjaśnienia:

-draw_text(....) -służy do twożenia tekstu (napisu)

-obj_michał.x -nadaję pozycję x napisu w tym wypadku (obj_michal) tam gdzie jest obj_michal wpisz nazwę objectu nad którym ma być text.

-obj_michal.y -to samo co w obj_michal.x ale zwraca wartość y a nie x. A to y-16 to pozycja ile ma być nad graczem, jeśli za nisko zwiększ 16 o ile chcesz.

-'Michał' -to napis jaki ma się wyś wietlać nad graczem.

Mam nadzieję że rozumiesz :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Zrób nowy object np. obj_draw_michal

Po kiego jasnego cholernego grzyba???? przecież można ten kod dać w draw tego npc O_O wtedy zamiast dawac obj_michal.x dajesz po prostu x :P tak samo z y...

 

Co do cieni: rysuj sprite postaci 2 razy - jeden normalny a jeden przesunięty i na czarno :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...