Thobby Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Da sie wyrównać wszystkie objecty w całej grze do siatki?? (32x32) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Tak... Przy tworzeniu room'a Edit: Chyba, że chodzi po stworzeniu objectów w roomie? To nie wiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 No tak po stworzeniu mi chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 x = x div siatka_x * siatka_x; y = y div siatka_y * siatka_y; Matematyka się kłania .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Coś ci chyba nie wyszło :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 A może prościej? move_snap(32,32); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Coś ci chyba nie wyszło tongue2.gif Wyszło, wyszło tylko ty nie wiesz jak tego użyć :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Ale wciąż object nie jest wyrównany do siatki. Poza tym to ma byc dla wszystkich objectów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Poza tym to ma byc dla wszystkich objectów... to taki problem ustawic to we wszystkich obiektach w create? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 No chyba... jak ich jest ze 100?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 no to wykorzystaj with (all) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 no to ustaw parenta np. obiekt: siatka, daj mu w create to snap i daj wszystkim obiektom jako parenta wlasnie jego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Weźcie sie jaśniej wyrażajcie ja nie znam tych slangów forowych... <_< To bylo do miśka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Eee.... czy to mnie się tylko wydaje, czy to jest w faq? A jak nie w faqw, to może w dokumentacji, w artykule albo gdzieś indziej :D Jakby nie było czytałem o tym gdzieś na tej stronie..... Ale to nie znaczy, że to pamiętam :P Edit: x = mouse_x div 20 * 20; y = mouse_y div 30 * 30; Co prawda to związane z myszką, ale może działać jak się przerobi.... czyli według mnie to tak (ale znając mnie to nie mam racji :D ) x = x div 32 * 32; y = y div 32 * 32; Ale chyba nie zgadłem :D Zaraz sprawdzę. Edit2: Łał! Działa! wystarczy dać w create, czy tam step, jak wolisz (jak w step to będzie ciągle wyrównany.... w create to jednorazowo) ten kodzik co napisałem wyżej i to normalnie działa! :P Nie wiem dlaczego to działa, bo ten kod jest według mnie trochę "zryty" (według mnie to powinien ustawić x obiektu na 32*32 czyli 1024....... No ale jak by nie było, to działa! :D Opłacało się czytać helpa xD Edit3: O ten kod co napisałem napisał już wcześniej Mistrzunio :D Tylko że zamiast 32 napisał siatka_x i siatka_y :D Edit4: Myślę, że jaka by to nie była skomplikowana gra to nie będzie w niej 100 obiektów :P No chyba, że ty jak np. chcsz zrobić sobie "murek" z pojedyńczych "cegielek" to każda "cegielka" jest osobnym obiektem :D PS: A nie możesz sobie po prostu w edytorze leveli ustawić siatki 32*32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 @Thobby: chodzilo mu o: with(all)move_snap(32,32); :) @down: oh dziekuje... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 No brawo... i od razu wiadomo co i jak ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 M@ti ja Ci też musze pogratulować , jak ty mogłeś na to wpaść ( :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Hmm... w sumie to jednak nie działa... ehh... nieważne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się