Skocz do zawartości

Wyrównanie do siatki


Thobby

Rekomendowane odpowiedzi

Eee.... czy to mnie się tylko wydaje, czy to jest w faq?

A jak nie w faqw, to może w dokumentacji, w artykule albo gdzieś indziej :D Jakby nie było czytałem o tym gdzieś na tej stronie.....

 

Ale to nie znaczy, że to pamiętam :P

 

Edit:

 

x = mouse_x div 20 * 20;
y = mouse_y div 30 * 30;

 

Co prawda to związane z myszką, ale może działać jak się przerobi.... czyli według mnie to tak (ale znając mnie to nie mam racji :D )

x = x div 32 * 32;
y = y div 32 * 32;

Ale chyba nie zgadłem :D Zaraz sprawdzę.

 

Edit2: Łał! Działa! wystarczy dać w create, czy tam step, jak wolisz (jak w step to będzie ciągle wyrównany.... w create to jednorazowo) ten kodzik co napisałem wyżej i to normalnie działa! :P Nie wiem dlaczego to działa, bo ten kod jest według mnie trochę "zryty" (według mnie to powinien ustawić x obiektu na 32*32 czyli 1024.......

No ale jak by nie było, to działa! :D Opłacało się czytać helpa xD

 

Edit3: O ten kod co napisałem napisał już wcześniej Mistrzunio :D Tylko że zamiast 32 napisał siatka_x i siatka_y :D

 

Edit4: Myślę, że jaka by to nie była skomplikowana gra to nie będzie w niej 100 obiektów :P No chyba, że ty jak np. chcsz zrobić sobie "murek" z pojedyńczych "cegielek" to każda "cegielka" jest osobnym obiektem :D

 

PS: A nie możesz sobie po prostu w edytorze leveli ustawić siatki 32*32?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...