Exigo Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Jak zrobić aby postać składała się z części ale z widokiem z boku... :unsure: np. Postać która składa się z głowy, brzucha, pary: rąk i nóg... Chodzi mi o animacje... np. chodu albo biegu.. jak ktoś uważa.. Jak ktoś grał w 'SOLDAT' to wie o co chodzi... Jeśli można prośił bym o przykład najlepiej z komentarzami... :blink: Thx za pomoc... :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Ostatnio zrobiłem przykład animacji szkieletowej z widokiem z góry... przerób sobie na widok z boku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Sorki że długo odpowiadałem(miałem kare na kompa).. :angry: A więc tak.., Yoda.. mówisz że masz przykład szkieletu ale z góry, lecz jest problem.... :o niewiem jak go przerobić..... może ktoś by mi wytłumaczył..., albo pomógł....? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 To proste - wszystko jest na skryptach ;p Jako argumenty podajesz wartosć wychylenia ramion i bingo! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Jest jeszcze inny problem, aby postać 'opierała' się na nogach.... :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Użyj maski ;) jest w opcjach obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 To akurat wiem ,ale chodziz mi o to żeby postać opierała się na nogach,, na dwóch nogach...na koncówkach.. :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 no to maska wysokosci originu od podloza do originu obiektu :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Nie jest to trudne. Moja propozycja. Załatw sobie jednoczęściowego sprita postaci. Zrób maskę będącą prostokątem o wymiarach postaci. Podziel maskę na kilka części tzn. np. w pierwszym pokoloruj transparentem całą maskę oprócz butów, w drugiej oprócz nóg, 3 torsu, 4 głowy. Wszystke maski niech mają origin x wyśrodkowany, a y na samym dole. Tworzysz objekt hero z maską butów(to na nich się mamy zatrzymywać. W objekcie hero rysujemy sobie sprita chłopa. Potem jeśli chcesz sobie zrobić np. ciosy low mid i high to dodajesz objekty z innymi maskami i przypisujesz ich x i y do hero. Możesz też sobie podzielić samego sprita i wyrysowywać na wzór mask. Rodzaj hitu(low mid high) ustalasz na kolizjach z objektami o tych maskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się