Skocz do zawartości

Animacja szkieletowa w platwormówce.


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić aby postać składała się z części ale z widokiem z boku... :unsure:

np. Postać która składa się z głowy, brzucha, pary: rąk i nóg...

Chodzi mi o animacje... np. chodu albo biegu.. jak ktoś uważa..

Jak ktoś grał w 'SOLDAT' to wie o co chodzi...

Jeśli można prośił bym o przykład najlepiej z komentarzami... :blink:

 

Thx za pomoc... :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie jest to trudne. Moja propozycja.

Załatw sobie jednoczęściowego sprita postaci. Zrób maskę będącą prostokątem o wymiarach postaci. Podziel maskę na kilka części tzn. np. w pierwszym pokoloruj transparentem całą maskę oprócz butów, w drugiej oprócz nóg, 3 torsu, 4 głowy. Wszystke maski niech mają origin x wyśrodkowany, a y na samym dole. Tworzysz objekt hero z maską butów(to na nich się mamy zatrzymywać. W objekcie hero rysujemy sobie sprita chłopa. Potem jeśli chcesz sobie zrobić np. ciosy low mid i high to dodajesz objekty z innymi maskami i przypisujesz ich x i y do hero. Możesz też sobie podzielić samego sprita i wyrysowywać na wzór mask. Rodzaj hitu(low mid high) ustalasz na kolizjach z objektami o tych maskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...