Skocz do zawartości

Zmienne


Rekomendowane odpowiedzi

Sproboj tak:

 

if global.ammo < 0

{

can_shoot=false

}

if global.ammo > 0

{

can_shoot=true

}

 

Chyba to jest to samo, nie przyniesie rezultatów...

 

lol... skoro twierdzisz, ze to nie przyniesie rezultatów, po jakiego grzyba napisałeś tego posta ... :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...