Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Witam w tym temacie pisze o tym ze potrzebuje kodu latwego systemu walki tzn. Ilosc obrazen zadawanych przez bohatera czyli mnie jest zalezna od mojego ataku A obrazen od potwora jest zalezna od mojej obrony i jego ataku. Prosze o kod najlepiej najlatwiejszy albo przyklad :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Ilosc obrazen zadawanych przez bohatera czyli mnie jest zalezna od mojego ataku obrazenia+=moj_atak A obrazen od potwora jest zalezna od mojej obrony i jego ataku. hp-=obrazenia_potwora-obrona easy ? ;] byl przyklad system walki ala tibia. przerob go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Chodzi mi o inny kod wiem ze nie mozecie robic za mnie calej gry ale to jest bardzo mi potrzebne :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Ale przecież on ci wszystko napisał to co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To nie ma byc z systemu ala tibia bo np mam miecz ktory ma 15 ataku to zadaje wiecej i z obrona to juz napisalem czekam dalej na kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 easy ? ;] byl przyklad system walki ala tibia. przerob go. uzywajac tego Ci napisalem :blink: w zaleznosci od tego jaka bron masz, ustawia ci sie inna wartosc obrazen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Misiek nie moge zrozumiec ocb. albo powiedz jasniej albo nadal czekam na odp ale wydaje mnie sie ze jak odpowie tu Psychix to napewno pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To co dal misiek powinno dzialac. Kod wyglada tak: gracz: create: atak=15 obrona=5 zycie=100 collision z obiektem przeciwnik: zycie-=other.atak-obrona if(zycie<0)instance_destroy() przeciwnik: create: atak=10 obrona=7 zycie=50 collision z obiektem gracz: zycie-=other.atak-obrona if(zycie<0)instance_destroy() Jesli chcesz by atak byl zadawany co jakis czas, a nie co stepa, to uzyj alarmow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Psychix a jak do broni dac to ze gdy ubiore to bedzie atak+=2 np? Bo bicie sie wyglada u mnie tak jak w przykladzie chodzenia ala almora to jak zrobic ze co ze colision z mieczem czy jaki grzyb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 w obiekcie przeciwnika: zycie-=other.atak-obrona-atak_miecza To powinno wystarczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się